First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply FAV CHARACTERS!!!!!!
Member
2385 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / the place to be
Offline
Posted 1/10/08
U-Z-U-M-A-K-I NARUTO COMBO! lol yeah naruto is inspirational i actually like everyone, naruto a little bit more, n den i dislike some.....*stare*

but must say i hav a soft spot for gaara
Member
6243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Uchiha Recidence
Offline
Posted 1/12/08
SASUKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
1378 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Where I Live
Offline
Posted 1/12/08
well i totally fall for kakashi hes the best!!
Member
11778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 1/14/08
NARUTO!!
5681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / can you see me?.....
Offline
Posted 1/15/08

anathin wrote:......i think i would HAVE to say........Hetake Kakashi!!!! i mean seriously.....who doesnt love him!!!?!!!!! he's sooo mysterious! lol!




*Kakashi* is mine xD *he is fantastic!*
17634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / NOT HERE
Offline
Posted 1/15/08

flomaster_chan wrote:

*Kakashi* is mine xD *he is fantastic!*


*bares teeth and shakes head furiously* UHAH!!!! he's MINEEE!!!!!! cuz he's like, my first anime crush!!! *sigh*.......i loved the ep where they were tryin to see his face!! i was happy it ended the way it did!!! ^_~
5681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / can you see me?.....
Offline
Posted 1/16/08

anathin wrote:
*bares teeth and shakes head furiously* UHAH!!!! he's MINEEE!!!!!! cuz he's like, my first anime crush!!! *sigh*.......i loved the ep where they were tryin to see his face!! i was happy it ended the way it did!!! ^_~



NO!!! *mine!!!!* he was MY first crush~ xD


17634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / NOT HERE
Offline
Posted 1/16/08

flomaster_chan wrote:

NO!!! *mine!!!!* he was MY first crush~ xD


*GASP!!!* no WAY!!! *dies* he was MY first!!!! XDD or wait...kinda....'per say' but w/e!! xP
ahem....*cough*....well, im not too into guys yet so, u can hav 'im! ^_~

and besides....he's totally not real so......=S
5681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / can you see me?.....
Offline
Posted 1/16/08

anathin wrote:

*GASP!!!* no WAY!!! *dies* he was MY first!!!! XDD or wait...kinda....'per say' but w/e!! xP
ahem....*cough*....well, im not too into guys yet so, u can hav 'im! ^_~

and besides....he's totally not real so......=S



lol xD

*you are funny* x3

17634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / NOT HERE
Offline
Posted 1/16/08

flomaster_chan wrote:

lol xD

*you are funny* x3



YAY!!!!

*dances round the compound drawin everyone's attention*
5681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / can you see me?.....
Offline
Posted 1/17/08

anathin wrote:

YAY!!!!

*dances round the compound drawin everyone's attention*


you see x3 *haha* you really are something!! i have to make you my friend!!!
Member
1872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / United States
Offline
Posted 1/17/08
Itachi is da gangsta, lol
Member
247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Romania
Offline
Posted 1/27/08
I think that Naruto is the best
Member
6349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / sushi land
Offline
Posted 1/31/08
Itachi
Member
6436 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / drowning in some...
Offline
Posted 2/16/08
EWW.... srry... i dont like sasuke... I DO!!! But... hmm. how do i put this? I cant say! So! My fave character... in guys id have to say neji... in girls...hinata or tenten!! XD!!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.