Created by Ishigolover
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Post Reply How did you find out about Yamapi ?
Member
156 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/12/08
From Nobuta Wo Produce!!!!!......kon kon..peace!
he's damn cute!!!!....lol....

Member
3142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / som3wherE arOund...
Offline
Posted 7/14/08
when i was checkin out nishikido ryo..!!
Member
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 7/15/08
From Kurosagi~!!!
Member
167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Brazil
Offline
Posted 7/15/08
From Nobuta wo produce!

Akiraaaa shooock! kon-kon! =D

And I was surprised when I discovered that in real life, Yamapi is very similar to Akira!

639 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 7/17/08
i always see his name in forums.
and pics as well
it made me watch nobuta wo produce.. xD
Member
4386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / F
Offline
Posted 7/17/08
he was really cute in nobuta. But my god i got hooked when i was watching him inKURUSAGI man he is yummy! so hot!!
609 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Dreamy World by t...
Offline
Posted 7/19/08
news article, lol
then i watched nobuta wo produce and he was cute!!!!!
Member
1733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / South Sacramento,...
Offline
Posted 7/19/08
I first saw him in Stand Up! and then I saw him in Nobuta wo Produce, Kurosagi, and Proposal Daisakusen.. and then I thought he was kawaii, and I wiki'ed him LOL, and I saw his band and I recognized some people from his band and I listened to their music and it was damn goooood x]. ahhaha. kawaiii.
74 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / in my room~
Offline
Posted 7/19/08
well i always heard about him from people lol
i just was never like crazily 'AISHITERU YAMASHITA-KUN' or anything since i hadnt personally met teh guy
hahaha but since dramas & such videos he seems like an interesting guy :D
i wanna meet him and be like "konichiwa watashi wa asuka desu~ err YO~ watsup??"
lol not exactly but i would really wanna meet him ^^ :blush:
836 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Maryland
Offline
Posted 7/23/08
i first saw him in Nobuta wo produce!!! he was sooo adorible there! than i searched for another movie of him and i found Kurosagi, plus Maki was in it too!! so that was a plus! After that it was YAMAPI LOVE FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
9175 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever
Offline
Posted 7/24/08
in popoi..
Member
954 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Quezon City, Phil...
Offline
Posted 7/28/08
searching for shun's dramas, i got the chance to watch stand up! (i was searching for it all over the metro). he's not even a hottie there yet (super skinny!) i liked nino then. but then i just couldn't resist yamapi's charm.

kore wa destiny???
5663 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In here haha ^_^
Offline
Posted 7/29/08
uh actually I saw Yamapi on his movie with Kame on Nobuta wo Produce, I was actually just looking for any movie of Kattun or Arashi then I bumped on this movie and well... I just like him then ^_^
Member
2633 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Malaysia
Offline
Posted 7/30/08
i found him from song he sing...i like it
768 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Sydney, Australia
Offline
Posted 7/30/08
I found out from a random kattun video, so i was like ooooh! that i watch that movie "Nobuta wo produce" and i was like AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!" lol
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.