First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Whose butler would you be?
Member
26266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Sembawang/Singapore
Offline
Posted 1/22/08
Wataru he is a nice guy and i love videos i wish to have an ultimate move tat can freeze time or ( in my opponents view) move faster xD
Member
4601 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Norway
Offline
Posted 1/23/08
Maria's Butler ofc!
Ultimate attack would be: BANKAI
Posted 1/29/08
Hinagiku's Butler cause She's my favourite Hayate no Gotoku character! My ultimate move would be that I move at super speed and my attacks are super fast. It'd be called.... Flash Combo... (Yes the name is lame I know).
963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/2/08
I dont know maybe Isumi or Wataru but never Nagi she is so evil and spoiled
Isumi can fight ghost and Wataru has videos lol

My Ultimate move will be summoning lightning lol
Member
3211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Born here = Toron...
Offline
Posted 2/10/08
I would be isumi's butler and i would string around her wrist and around my so that i would always be beside her so that she dosent get lost lol so funnt XD

My Ultimate move would be to destory matter or recreate it ^^
Member
519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Trying to find a...
Offline
Posted 2/19/08
Nagi. I want to be able to summon other anime/manga characters to fight. I also want to secretly access her manga books... *hehe*
Member
435 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / EARTHHHHHH. [/shot]
Offline
Posted 3/2/08
Saki's

My weapon would be a gigantic paper fan. :3
Member
767 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / AnyWhere!
Offline
Posted 3/2/08
Id lik to be Isumi's
Member
403 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Philippines ^^
Offline
Posted 3/2/08
i'd love to be hinagiku's butler. coz i LOVE hinagiku-san ^^

and my ultimate would be to knock out yukiji-sensei :ph34r:

i'd like to be nagi's butler. but i really dont wanna be forced to crossdress like hayate
Member
302 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / That one place in...
Offline
Posted 3/4/08
Hinagiku or Sakuya. Hinagiku's because I love that chica or Sakuya because she's just plain awesome. It would be fun to learn the ways of comedy from her.
Posted 3/8/08
Isumi is cool but shed be pretty damn hard to keep track of, so im gonna have to go with hinagiku. Shes definitely the coolest character in Hayate no Gotoku. Not to mention shes damn attractive.
Member
2496 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Southern California
Offline
Posted 3/17/08
i would be either hina's, saku's, nagi's, or well most of the character's i wouldnt mind except for hina's sister and the super intendent theres something wrong with her
i dont really want a unltimate move how about i can kick hayates butt and gains the sanzen estate hahahah
Member
391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/21/08
Haha, everyone's got their own point of view huh..very interesting..
I would be Isumi's or Nagi's..
Cause both of them always makes trouble and someone has to get them out of it
Perfect job for me
Hinagiku is so independent..I dont think she needs a butler..
Posted 3/28/08
I will be.... uuuhhh, nagi! cuz she's rich!
And i think ill call my ultimate attack is ehm......... kick in the middle until they suffer(but this only works for men)
XD XD XD
Member
1469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 3/29/08
hinagiku will be good. ultimate move is hmmmmmmm lets see, well there have to be 2!

for males: nutcracker
for females: molestation :x

that is why guys will understand why i wanna be hinagiku's butler, to teach her the RIGHT THING. ^^
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.