First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply One of the BEST couples EVER!!
Member
204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 12/4/08
WHEEEEEE!!! Much thanks, Faux~! (I'll call you that if you don't mind lol) *is currently fangirling*

@Jules: Nah, it's okay ^^ We'll try to minimize our fanspasms over the threesome since this is, after all, an Okita/Kagura group XD
Member
32 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31
Offline
Posted 12/4/08
Hahah you're welcome.

And you can call me anything you like really, most of my friends like to refer to me as "Goddamned crazy betch" but my name is P.Z.

:)

Glad to spread the love.
Member
6036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/6/08
HEY GUYS, did you know that there's an OkiKagu wiki?
Haha, there's come neat content. They have LOADS of really cute (and hilarious) ASCII art (沖神AA and 沖神AA2), a links to AMVs (沖神MAD, niconico hosted), etc. They've also got some general Gintama merchandise images, character pages, and some other goodies. Unfortunately, it's not in English and an online translator's not really going to get you anywhere. It's worth exploring though hoho.

http://wikiwiki.jp/okikagu/?FrontPage

Another interesting place you might've stumbled upon is the OK*CHAT, a pchat run by another one of my favorite okikagu artists hahaha. Basically, an archive of okikagu pchats saved onto the site. Unfortunately (again lol), there haven't been any new updates since September ;__;

Main Page http://duck.lolipop.jp/okchat/okchat_top.html
Pchat Archive http://duck.lolipop.jp/okchat/log/c_logtop.html
Webmaster site http://duck.lolipop.jp/top.html
Member
204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 12/11/08
That's awesome! I can't understand it though *sweatdrop* The site translator is failing me~~

GAAAAHHH, if I had the time I'd make a shrine site for O/K, really.
Member
1587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
peppermint village
Offline
Posted 12/18/08

doctor-meowzie wrote:

That's awesome! I can't understand it though *sweatdrop* The site translator is failing me~~

GAAAAHHH, if I had the time I'd make a shrine site for O/K, really.


we can translate sites????
Member
204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 12/18/08

floofal wrote:

we can translate sites????


Yup~ You can use Google Translate (http://translate.google.com/)

Or http://www.excite.co.jp/world/english/web/ ← as for this one, I'll paste the how-to I previously posted, here:


doctor-meowzie wrote:

Also, this site can translate from JAP → ENG: http://www.excite.co.jp/world/english/web/

Just paste the url:


Click the second option (I don't know what it says *_*):


And submit:


A new window will open and will display English words this time. The translation is erroneous, but hey, that's better than having to read a language one can't understand, right?

I hope this helps~!



Member
1587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
peppermint village
Offline
Posted 12/19/08

doctor-meowzie wrote:


floofal wrote:

we can translate sites????


Yup~ You can use Google Translate (http://translate.google.com/)

Or http://www.excite.co.jp/world/english/web/ ← as for this one, I'll paste the how-to I previously posted, here:


doctor-meowzie wrote:

Also, this site can translate from JAP → ENG: http://www.excite.co.jp/world/english/web/

Just paste the url:


Click the second option (I don't know what it says *_*):


And submit:


A new window will open and will display English words this time. The translation is erroneous, but hey, that's better than having to read a language one can't understand, right?

I hope this helps~!





O.O
omg! thank you so much meowzie-chan!!
Member
204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 12/20/08
No problem, Floo-chan~

81 MEMBERS WOOT WOOT WOOT. *dances*

Why won't they post - we still have parfaits waiting to be eaten! D:
Member
1587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
peppermint village
Offline
Posted 12/23/08

doctor-meowzie wrote:

No problem, Floo-chan~

81 MEMBERS WOOT WOOT WOOT. *dances*

Why won't they post - we still have parfaits waiting to be eaten! D:


they are probably too shy. we must put out more tantalizing things for them
to come. should we give out free cookies and icecream too?
plus, a CD by Otsu-chan and a signed autograph by none other then Shinpachi?
Member
204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 12/25/08
Good idea~! ...but why Shinpachi? lol

Btw guys, I wrote an OxK one-shot yesterday. Nothing much - just some semi-violent yet semi-fluffy interaction between the two~

http://doctor-meowzie.livejournal.com/12760.html
Member
6036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/25/08
D'awwww Meowzie, how sweet ;A;

GUYS GUYS CHRISTMAS PICTURE!
http://i65.photobucket.com/albums/h201/pockyexe/christmas/okikaguxmas.png
Member
1587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
peppermint village
Offline
Posted 10/3/09

theAMAZINGlark wrote:

D'awwww Meowzie, how sweet ;A;

GUYS GUYS CHRISTMAS PICTURE!
http://i65.photobucket.com/albums/h201/pockyexe/christmas/okikaguxmas.png


omg they are so cute!!!

First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.