First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Roleplay Here (temporarily closed.)
Posted 8/2/08

saint716 wrote:


allanimelover wrote:


saint716 wrote:

Gem : Its school time Jiae.

Jiae : Gottit... * take a last look of the sky, and slowly stands up and wallks to class.*

[ is there an 8 grade? thats like in middle school, which is not in this school which is elementary school... if its confirmed, i would like to be 14 in this story. like my real age. if not, stick to the grade 7th one. ]


sorry..i'm abit dumb in this grade thingie.. btw..i edited the earlier post..


[gomen... i didnt mean any hard feelings. grade 1 to 7 is in grade school. grade 8 onwards is middle school.]


alright!!! thx for informing!!
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 8/2/08 , edited 8/2/08

saint716 wrote:

Gem : Its school time Jiae.

Jiae : Gottit... * take a last look of the sky, and slowly stands up and wallks to class.*

[ is there an 8 grade? thats like in middle school, which is not in this school which is elementary school... if its confirmed, i would like to be 14 in this story. like my real age. if not, stick to the grade 7th one. ]


[ i think u can be 14 yrs old in the rp... i am not sure tho... but they should allow u .... they only mentioned tat the rp START on the first day the 7th grade come to the school...btw...i thought from 7th grade onwards is in middle school ???.]


Member
5710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 8/2/08

Tsukishima_Amu wrote:


saint716 wrote:

Gem : Its school time Jiae.

Jiae : Gottit... * take a last look of the sky, and slowly stands up and wallks to class.*

[ is there an 8 grade? thats like in middle school, which is not in this school which is elementary school... if its confirmed, i would like to be 14 in this story. like my real age. if not, stick to the grade 7th one. ]


[ i think u can be 14 yrs old in the rp... i am not sure tho... but they should allow u .... they only mentioned tat the rp START on the first day the 7th grade come to the school...btw...i thought from 7th grade onwards is in middle school ???.]




[ lol. the thing is, if im 14 in the rp, im supposed to be in middle school grade 2. lets continue shall we? ]
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 8/2/08

saint716 wrote:


Tsukishima_Amu wrote:


saint716 wrote:

Gem : Its school time Jiae.

Jiae : Gottit... * take a last look of the sky, and slowly stands up and wallks to class.*

[ is there an 8 grade? thats like in middle school, which is not in this school which is elementary school... if its confirmed, i would like to be 14 in this story. like my real age. if not, stick to the grade 7th one. ]


[ i think u can be 14 yrs old in the rp... i am not sure tho... but they should allow u .... they only mentioned tat the rp START on the first day the 7th grade come to the school...btw...i thought from 7th grade onwards is in middle school ???.]




[ lol. the thing is, if im 14 in the rp, im supposed to be in middle school grade 2. lets continue shall we? ]


[ okok ~ -.- but i dunno how to continue...-_-"']

Member
5710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 8/2/08

Tsukishima_Amu wrote:

[ okok ~ -.- but i dunno how to continue...-_-"']



[ what grade are you in? ]
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 8/2/08

allanimelover wrote:

owh...i forgot to ask for her name...she's a nice girl..oh! i forgot to say thankx just now!! Sayura sighes..why am i always like this..always with my outside character.. she complaints to Ayumi.. Ayumi sat on her shoulder listening...Sayura walks to her class..she's in 7th grade..


Amu then went to the notice board to see which class she is in...

Amu- hmm... *tip toe* i am in...oh tat class !

Then she started walking to a direction... and then got lost...


Amu- ... i got ...LOST !? -_-"" this school is so much bigger than the previous school...

[lol i dunno wat are the classes names or number so i will juz leave it to camelia(Tori) to answer]
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 8/2/08 , edited 8/2/08

saint716 wrote:


Tsukishima_Amu wrote:

[ okok ~ -.- but i dunno how to continue...-_-"']



[ what grade are you in? ]


[7th... a newbie in the school ...^v^ if u wanna noe more abt my character, u can go read my post at "Submit ur charcters here" tat post...]

Member
5710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 8/2/08
[ crap... i dont know the classes either. gtg real soon at 1am to watch nanoha on channel u ^^]

Gem : Look~ Its that girl that spotted me. What is she doing in the teacher's block? She looks kinda lost.

Jiae : Maybe i should help her... * goes up to amu... *
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 8/2/08

saint716 wrote:

[ crap... i dont know the classes either. gtg real soon at 1am to watch nanoha on channel u ^^]

Gem : Look~ Its that girl that spotted me. What is she doing in the teacher's block? She looks kinda lost.

Jiae : Maybe i should help her... * goes up to amu... *


[XD !!! okays...actually i tot u can oso watch it on com ??]



Amu- oh ! hi there !!! ^v^ I am Tsukishima Amu. Nice to meet u !!! i am kinda lost... can u pls help me ???

Then she saw the shugo chara floating beside the boy but pretend not to see it...

Member
5710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 8/2/08
Jiae : Hi. You are currently at the teacher's block. If you want to return to the students block, just go north, next turn, turn right. and you'll be there...

Gem : You can see me right? * look at Amu's pouch *

[ this laptop is borrowed from my school, so i kinda cannot do much with it. ]
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 8/2/08
Amu- oh ! arigato !!! ^v^ *knew Gem asking her* sigh... yes.. i know... i hav shugo charas too...^v^ pls keep it a secret for a moment ~^^

Then a shugo chara float up to Amu's shoulder and sit down...

Seira- and one of them would be me....
Member
424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/2/08

tsukuyomicat wrote:


Sayuri13 wrote:

Sayuri sees the girls sitting on the bench, but doesn't bother to assotiate with the girls at all for being shy and goes to the other side of the school to draw
Saki," hey sayuri why didn't u talk to those girls?"
" I have nothing to do with them, and besides i'm in eigth grade i'm a year older"
Saki,"sigh, i wonder if that other chara will show up and play"


Kurenai is walking by inside the school knows since she knows that shes early
Same old school as always
Tomi: Yes its nice and fresh outside perfect for drinking tea and reading
Yomi: MY god how the hell do you have fun Tomi??
Tomi: Not everyone has to be immature to have fun!
Yomi: WHY YOU how dare you insult me right in my face!!!!
Tomi: I never mentioned names, i guess you do realize your immature!!!
Yomi: Why i aughta!!!!!
"Dont fight now!!! fine knowing you guys im going to go to the other side of the school to sit down and READ meanwhile you guys fight!!! "
Kurenai walks away leaving them even though they dont notice since theyre too involved in their fight. She then goes and notices a girl drawing. Wow mostly everyones with a group of people shes alone Im just going to go next to her and read hopefully i wont disturb her.....

Walks over to the girl.. Here goes nothing "Hi my name's Kurenai Megami nice to meet you, you dont mind if i sit next to you right??"

I don't see why not, go ahead*gives a friendly shy smile*
By the way i'm Sayuri Zuki
*whispering*Sayuri i sense a shugo chara i think she has one
Well if she wants to talk about shugo chara she can bring up, it would be impolite if i would all of a sudden talk about shugo charas
hey i sense the other chara, hi!!!!
Saki quiet
then saki runs off to play with the other chara
sayuri looks over to kurenai and waits for what she says or if she notices
[by the way i am an eigth grader 13 going on 14 at october 3rd in real life also. plz add me as a friend]

Member
5710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 8/2/08
[ changed my chara profiles... decided to make it fit my own self. ]

Gem : Ooo... A vampire chara. Are you a blood sucking kind or harmless kind? Do you kill for blood or just... Ittai...

Jiae : Too much questions... * fingers Gem* I understand. Sensei said that there would be a burst of charas this term... due to something massive that is going to happen...

[ sensei is like those people when you never seen them in the anime type. ]
Member
11377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Tasting the rainb...
Offline
Posted 8/2/08

camelia604 wrote:

"I'm 12, turning 13 on October 14." Wow!! Another chara. This place is crawling with them. All of a sudden, Sakura pops out of Tori's bag.

Sakura - "Tori-chan!! It's not nice to stuff me in your bag. Its really cramped!! And...." Sakura then notices the other chara asking a question. She flies over and shakes her hand. "Hi! My name is Sakura. Who's Ku?"

Meanwhile, ever since Sakura popped out of her bag, Tori has been frozen solid with worry. SAKURA!!! Why did you pop out?!?! Now everyone will see you. I cant believe this. What do I do now???

[[yeah. we should invite a lot more people. oh, and i'm not really 12 ]]


Tomi: Im Ku shugo chara. Shes pretty , elegant, and graceful just like me!!!!!! oh wait i forgot her full name.... :sweatingbullets:....but i DO know her last name starts with an M!!!!!!
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 8/2/08
Amu- oh ... i see...

Seira- ma... i dont mind telling u ... i am ...*flew over to Gem's ear* a PUREBLOOD...*smirk and flew back to Amu's shoulder*

Amu- So wat is the massive thing tat is goin to happen ??
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.