First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Which companies you sign contract/plan with for your handphone?
Member
244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Singapore
Offline
Posted 5/23/08
i think M1 have more coverage than singtel and starhub... at least in pulau ubin and some parts of sentosa... that when i am the 1 that got coverage...
Member
431 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / Singapore
Offline
Posted 5/23/08
singtel generally have better svc and coverage la, but they dun really value their customers as much as starhub and M1, if you're talking about low value customers like most of us.
singtel only give vouchers for iThreePlus plan members which is like $180/mth plan la. not even the $90/mth plan get vouchers
Member
1143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / 新加坡
Offline
Posted 6/12/08
starhub 2k free smses a month! hahaha.
Member
4652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ♥Beside 閻魔 あい♥
Offline
Posted 6/12/08
singtel la...
Posted 9/25/08 , edited 9/25/08

shishiling wrote:

starhub 2k free smses a month! hahaha.


WOW! That's a lot!! Do u sms this much every month?

Posted 9/26/08 , edited 9/26/08
M1 FTW

I am an M1 user and have always regretted signing with M1 since singtel/ starhub seems to be more popular. at least thats what I am told LOL

till wow this year I went on a cultural trip to malaysia with my school. the network coverage really amazed me. while everyone were chattering about when they would have reception, i already had immediate reception/coverage the moment I stepped into malaysia.

best part? I was at some orang aslis kampong and still was able to have full reception HAHAHAHAHA I CAN EVEN CALLL HOME AND TALK LIKE I AM IN SINGAPORE LOLLLL
Member
1143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / 新加坡
Offline
Posted 9/26/08

246858 wrote:


shishiling wrote:

starhub 2k free smses a month! hahaha.


WOW! That's a lot!! Do u sms this much every month?



yeah more or less. hehehe.



cyj-122 wrote:

M1 FTW

I am an M1 user and have always regretted signing with M1 since singtel/ starhub seems to be more popular. at least thats what I am told LOL

till wow this year I went on a cultural trip to malaysia with my school. the network coverage really amazed me. while everyone were chattering about when they would have reception, i already had immediate reception/coverage the moment I stepped into malaysia.

best part? I was at some orang aslis kampong and still was able to have full reception HAHAHAHAHA I CAN EVEN CALLL HOME AND TALK LIKE I AM IN SINGAPORE LOLLLL


but aren't you worried bout the charges and all? my friends and i started using M1 when they first introduced the student plan, surprisingly every month even without much usage our bills were always like 50+. (i went overseas for nearly a month i didn't bring my phone over, but my bill was like 50+ when my basic plan is only 20+) so we started keeping track of our usage and all for two months, and we found out that M1 has been over charging us nearly 20 dollars each month. thats why we all changed to starhub/singtel after that, and with the same amount of usage our bills didn't overshot by a lot. i don't know bout you but i've lost faith in M1.
Posted 9/26/08

shishiling wrote:


246858 wrote:


shishiling wrote:

starhub 2k free smses a month! hahaha.


WOW! That's a lot!! Do u sms this much every month?



yeah more or less. hehehe.




Haha...either u have too many friends to sms everyday or u like to sms too much!
Member
Hoy
1085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Singapore
Offline
Posted 9/26/08
2k msg a month???? wow, 2k message i can use for 5 years man...
Well anyway, i using singtel...
Plan finish liao, wanna get new phone, any recommandation?
Member
1970 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Noah's Ark
Offline
Posted 9/26/08
I think Singtel is better, but Starhub ALOT of free stuff =DD

I got a free computer, laptop, internet and more thanks to Starhub YAY! xD

Nevertheless, I use M1 xD
Posted 9/26/08

shishiling wrote:


246858 wrote:


shishiling wrote:

starhub 2k free smses a month! hahaha.


WOW! That's a lot!! Do u sms this much every month?



yeah more or less. hehehe.



cyj-122 wrote:

M1 FTW

I am an M1 user and have always regretted signing with M1 since singtel/ starhub seems to be more popular. at least thats what I am told LOL

till wow this year I went on a cultural trip to malaysia with my school. the network coverage really amazed me. while everyone were chattering about when they would have reception, i already had immediate reception/coverage the moment I stepped into malaysia.

best part? I was at some orang aslis kampong and still was able to have full reception HAHAHAHAHA I CAN EVEN CALLL HOME AND TALK LIKE I AM IN SINGAPORE LOLLLL


but aren't you worried bout the charges and all? my friends and i started using M1 when they first introduced the student plan, surprisingly every month even without much usage our bills were always like 50+. (i went overseas for nearly a month i didn't bring my phone over, but my bill was like 50+ when my basic plan is only 20+) so we started keeping track of our usage and all for two months, and we found out that M1 has been over charging us nearly 20 dollars each month. thats why we all changed to starhub/singtel after that, and with the same amount of usage our bills didn't overshot by a lot. i don't know bout you but i've lost faith in M1.


HUH how come. My plan never exceeded before...
Member
2787 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Perth, Western Au...
Offline
Posted 9/27/08
Hmm..I always thought Singtel is much more stable and has better coverage..
Starhub apparently still has a problem with reception when underground..
Member
6051 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/27/08
singtel :D

starhub is more for students.
then M1 is erm budget one ah. cannot remember -.-
then singtel is the slightly more expensive one. but generally quite friendly.
Member
6051 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/27/08

xsmiggersx wrote:

Hmm..I always thought Singtel is much more stable and has better coverage..
Starhub apparently still has a problem with reception when underground..


singtel at most reception till ground floor.
starhub till B1.
m1 till B2.
Member
1143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / 新加坡
Offline
Posted 9/27/08

cyj-122 wrote:

HUH how come. My plan never exceeded before...


I think you should check, scarli end up like me paying for more than what i use. I like starhub cause you pay for each second you use! hehehe.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.