First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply ♥Crazy Day Dreams♥
Social Hour Instructor
8211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Behind you Bella >.>
Offline
Posted 5/26/08

blue-angel wrote:


BlackPetals wrote:


blue-angel wrote:

I've had the most random day dreams ever....I mean like day dreaming about stamping on slugs.... and all sorts of weird stuff...crazyness


*high5* i do that too! xD


XD lmao *high5's bk* i'm glad it's just not me XD i told my friends about that and they were like XD


they r not worthy for our awesomeness in daydreaming! :O lol
Social Hour Instructor
11754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / *England= the bor...
Offline
Posted 5/26/08

BlackPetals wrote:


blue-angel wrote:


BlackPetals wrote:


blue-angel wrote:

I've had the most random day dreams ever....I mean like day dreaming about stamping on slugs.... and all sorts of weird stuff...crazyness


*high5* i do that too! xD


XD lmao *high5's bk* i'm glad it's just not me XD i told my friends about that and they were like XD


they r not worthy for our awesomeness in daydreaming! :O lol


XD yeah =] we roxz
Woman
2848 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / At my own imagina...
Offline
Posted 5/26/08
i day dream about being an anime character!! hahaha! when i tell my friends that they call me crazy but i think it will be fun!!
Posted 5/30/08 , edited 5/30/08
I day dream all the time. Once, I nearly got run over by a car because of that. I don't like paying attention to things much because if I do...


...it becomes an instrument of my imagination.

but I did have a dream once that was pretty weird ((and hot)).

me making out with gaara. ((TT_TT a dream that ain't coming true!!!))

on one of those spinny chairs.

*melts*
Posted 5/30/08

sue_yoyo wrote:

i day dream about being an anime character!! hahaha! when i tell my friends that they call me crazy but i think it will be fun!!


trust me, IT IS FUN!!!! XDD my friends don't call me crazy when I do that... they do it themselves!!!!
Social Hour Instructor
8211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Behind you Bella >.>
Offline
Posted 5/31/08

sue_yoyo wrote:

i day dream about being an anime character!! hahaha! when i tell my friends that they call me crazy but i think it will be fun!!


OMG! i ALWAYS do that! thats wut gets me to sleep evrynite!
Social Hour Instructor
8211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Behind you Bella >.>
Offline
Posted 5/31/08
lol, i have soooo much in common with u guys!
75664 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Canada
Offline
Posted 6/5/08
i just want to make Gara laugh till he pees his pants! that would be awesome !
Social Hour Instructor
8211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Behind you Bella >.>
Offline
Posted 6/5/08

kkpodesky wrote:

i just want to make Gara laugh till he pees his pants! that would be awesome !


lol, maybe not too much!
75664 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Canada
Offline
Posted 6/5/08

BlackPetals wrote:


kkpodesky wrote:

i just want to make Gara laugh till he pees his pants! that would be awesome !


lol, maybe not too much!


aww come on you know you want to see him giggle!
Social Hour Instructor
8211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Behind you Bella >.>
Offline
Posted 6/5/08

kkpodesky wrote:


BlackPetals wrote:


kkpodesky wrote:

i just want to make Gara laugh till he pees his pants! that would be awesome !


lol, maybe not too much!


aww come on you know you want to see him giggle!


well, HELL YA, i'd absolutley would fukin LOVE too see him laugh, but not wet himself! xD lol, at least u have an awesome/crazy imagination *hi5*
75664 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Canada
Offline
Posted 6/5/08

BlackPetals wrote:


kkpodesky wrote:


BlackPetals wrote:


kkpodesky wrote:

i just want to make Gara laugh till he pees his pants! that would be awesome !


lol, maybe not too much!


aww come on you know you want to see him giggle!


well, HELL YA, i'd absolutley would fukin LOVE too see him laugh, but not wet himself! xD lol, at least u have an awesome/crazy imagination *hi5*


Ha ha ha ha thanks!
2564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Not So Sure You C...
Offline
Posted 8/6/08

PetahCireus wrote:

I'd day dream..
in math class..
saying this girl name that i love..
over..
and over..
again..
making fansigns all over my work...
Making images in my head of her recent uploaded picture..
and thats it...


R o f l
that's so kute!!!!!!
Posted 8/7/08

myl00k wrote:


PetahCireus wrote:

I'd day dream..
in math class..
saying this girl name that i love..
over..
and over..
again..
making fansigns all over my work...
Making images in my head of her recent uploaded picture..
and thats it...


R o f l
that's so kute!!!!!!


She hates that i love her and sometimes annoyed when I talk to her so just forget that thing.

2564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Not So Sure You C...
Offline
Posted 8/7/08

PetahCireus wrote:


myl00k wrote:


PetahCireus wrote:

I'd day dream..
in math class..
saying this girl name that i love..
over..
and over..
again..
making fansigns all over my work...
Making images in my head of her recent uploaded picture..
and thats it...


R o f l
that's so kute!!!!!!


She hates that i love her and sometimes annoyed when I talk to her so just forget that thing.



oh...k
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.