First  Prev  1  2  3  Next  Last
Miley cyrus-naked photos
391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Mountain of Peace...
Offline
Posted 5/10/08
errr...i live in a house full of gorgeous, sexy and beautiful girl...so sometimes i don't mind the outside world...anyway whose "miley cyrus"...got photo of her...just curious ^^
44706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada!
Offline
Posted 5/10/08

n_n303 wrote:

those naked pictures were for drank bell right? Those were naked pictures between him and her, it must have sucked for it to get around. -___-;;
unless you're talking about OTHER pictures...


gah! nvm i thought you were talking about vannessa hudgets or w.e her name is O__O
miley has naked pictures too?! pfft, i never liked her anyway >__>
its about time her career went down the drain.. she was getting too popular for her own good =__=


edit:
so i searched for her photos..and...ew. O__O
she looks bald =__=;;


I see she pulled a Vanessa Hudgens for Drake, lmfao
391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Mountain of Peace...
Offline
Posted 5/10/08

sugar_princess wrote:

she wasnt even showing that much skin jeez people need to calm down


Guy will forever be "hamsap" @ horny whenever see girl with or without or half cover, all dirty thought fly around and appear ma same goes to girl if they see guy...there no more innocent in this world haha
391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Mountain of Peace...
Offline
Posted 5/10/08

sugar_princess wrote:


ZhangLiangChin wrote:

Hi, i a noob so whose "miley cyrus"...is she a girl...name like a guy...no offence


shes a 15 year old girl shes an actress/singer she has her own show on disney called hannah montana
this is her


Is she allegable to b call a beauty, admired by all...hmmm...O_O
Posted 5/10/08
LEAVE MY MILEY CYRUS ALLLOOOONE!

JK PEOPLE

http://goallineblitz.com/game/signup.pl?ref=112127 is also a cool place to go.
391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Mountain of Peace...
Offline
Posted 5/10/08

Unknown721 wrote:

LEAVE MY MILEY CYRUS ALLLOOOONE!

JK PEOPLE

http://goallineblitz.com/game/signup.pl?ref=112127 is also a cool place to go.


Sry no offence....anyway best of luck...
5450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
105 / F
Offline
Posted 5/10/08
a 15 year old half naked ... hmm sounds like a pedophiles dream to me. I think it's stupid of her to do that, but whatever ... soon enough she'll be the new Britney Spears. So sad that she's a role model to young girls.
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/10/08
omg thats is gross she have boob so small and she gross i hate her so much she say
7801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Pinsnotch2
Offline
Posted 5/10/08
http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2008&mon=04&evt=miley-bra&pic=miley-cyrus-bra-02.jpg

ummm thats not different really from her wearing a swimsuit really
391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Mountain of Peace...
Offline
Posted 5/10/08

lebronj wrote:

omg thats is gross she have boob so small and she gross i hate her so much she say


lol, u only look beauty based on physical appearance...swt...
beauty is not only lies from physical but wats count from inside...mayb physically not well "built" but "inside" ok why not she been call a beauty...
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/10/08

ZhangLiangChin wrote:


lebronj wrote:

omg thats is gross she have boob so small and she gross i hate her so much she say


lol, u only look beauty based on physical appearance...swt...
beauty is not only lies from physical but wats count from inside...mayb physically not well "built" but "inside" ok why not she been call a beauty...


yeah u rite my bad
Posted 5/10/08
she said she thought the photoshoot was suppose to be "artistic" . i dont believe she is that naive.
Posted 5/10/08
She was half-naked . It`s like seeing any other girl in a bikini .
And she`s a growing teen with hormones . What do you expect ?
I never liked her so , I don`t really care what happens to her .
Even if I did like her , I wouldn`t care .
22648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/10/08
..... huh... LoK.... *coff*
29505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Canada
Offline
Posted 5/10/08
-.- Honestly, she wasn't naked in ANY of those pictures. So I find the title VERY misleading. The only one that could MAYBE be considered naked was the one with her and that blanket thingy and even in that one she wasn't naked. You can't see any of her privates and when she taking the picture, she had her pants on. Besides, it DOES look very mysterious and artistic so yes, it could be for artistic reasons. As for the one with her and her father, meh, that one looked a bit...

Anyways, the ones with her and her friend(s)...well, she's a teenager. What do you expect? Just because she's a star she doesn't care about having fun with her friends? =_= I'm not much of a fan but seriously, I don't see the point of dissing her about such trivial things.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.