First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
JE boys are gays???
939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / FantasyWorld
Offline
Posted 5/11/08
In Japan it's quite popular for boys/men to act more feminine, ne? Especially in the entertainment industry. Although some of the JE's guys act feminine that doesn't necessarily mean that they're gay. And even if... what the heck!
10734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Manila, Philippines
Offline
Posted 5/11/08
I dont know. lol. but I hope there's none.
Posted 5/11/08

ringo_seijin wrote:


popillinois wrote:

im sorry but wat r johnny's entertainment???


it's like a talent agency... or something like artiste management agency...


Oh i c. i always wondered about that. and they hold or manage a lot of famous actors then?
31 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/11/08

Joy85 wrote:

i dont think so... the older boys, like kinki kids, smap, tokio, v6 are sure very normal. as for the younger ones, i believe them to be normal too. even if there is, i guess we won't know. bcos JE is v strict in handling their artists.


haha if I had been drinking anything when I read your comment, I might have spit it out or choked on it...

I don't think anyone in the Japanese industry is quite "normal" at least not the guys anyways...

As for their sexual orientation? I think I could care less haha
Personally I think they're just really good friends, almost like brothers, (but not quite like lovers -- haha did I type that?)

As long as they're putting out good stuff for their fans, they could be from like Pluto and I wouldn't care...


As for what Johnny's Entertainment is? It's a giant black hole that sucks in Japan's male youth and trains them to entertain in the hopes of one day ruling Japan, and then... the world [haha, I'm kidding, of course... kinda... but if you look at the number of just groups (not counting all the straggling juniors, or groups/entertainers/companies from other (Asian) countries and their strict regulations on misc from the publishing of their idols faces to the regulations on their personal life), it's truly encompassing...


But back to the topic... you know there might be... or there might be some still trying to figure it out... but as far as I know or am concerned, they're probably not, and it doesn't really matter, unless you're dreaming of the chance and seriously considering trying to be their real life girlfriend (like not just daydreaming), I don't think it matters, as long as you get to stare at them, I think you'll live, yes no? [or maybe that's just my policy ^^;;; hmmm]
3258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Lala Land
Offline
Posted 5/11/08

Drif7Sc3nE wrote:


ringo_seijin wrote:


popillinois wrote:

im sorry but wat r johnny's entertainment???


it's like a talent agency... or something like artiste management agency...


Oh i c. i always wondered about that. and they hold or manage a lot of famous actors then?


yup, actors and singers,
like kinki kids, arashi, v6, news, kat-tun, hideaki takizawa(my long time fav JE member) and etc.
228 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / MY
Offline
Posted 5/11/08
Is their life what sex do they like..is that really matter, just enjoy their good looking-feminine side is enough from me
Posted 5/11/08
i dont think they are ^^ - theyre hot though
17397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Im Lost
Offline
Posted 5/11/08
some of them are just gay/girl looking but dont worry they all have the hots for girls like us!!
Posted 5/11/08
probably, there are alot of JE boys and they arent even allowed to date girls so im guessing some might get lonely and bored one day
4155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / the city of majes...
Offline
Posted 5/11/08

Animelena wrote:

I THINK ALL OF THEM ARE GAYS LOL


hehehe you are so straight forward... i only see there eyebrows are totally gay!!! have you seen it???
1308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 5/11/08
i never think of that.. such a waste, they have much cuter and hotter guys there.
but i think them being gay is not true..
3125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / wanna guess? ^_^
Offline
Posted 5/11/08
erm.... i don't think so...
Posted 5/11/08

kenchynne wrote:


Animelena wrote:

I THINK ALL OF THEM ARE GAYS LOL


hehehe you are so straight forward... i only see there eyebrows are totally gay!!! have you seen it???


I know I agree,I mean I couldn't care less if they were gay,cause it's their life,but man I hate their eyebrows they look like girls eyebrows,and therefore should only be on a girls face,I mean understand if they wanna be clean they can thin 'em out,but some of their eyebrows look way too thin.

47470 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Birmingham
Offline
Posted 5/11/08
Why does it matter?
527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Texas
Offline
Posted 5/11/08
were you just bored to think of this question ..im just wondering.. in my opinion i think JE people are so umm something that you would seen a guy do .. like make their faces look like girls
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.