First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Korean Dramas that ends badly
142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 5/11/08
most of korean dramas i have watched have not-so-good endings even though the drama has a good storyline... maybe they're just not good in ending their dramas
187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 5/11/08
memories of bali. the ending was so tragic.
541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 5/12/08
tree of heaven
383 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / malaysia
Offline
Posted 5/12/08
Stairways To Heaven...the from the beginning until the end..
there's only a misery...so sad..
i feel bad to the hero...
he wait for the heroin...& at the end of the day
all he got was see his wife suffering & died...
198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Philippines
Offline
Posted 5/12/08
FOXY LADY

FULL HOUSE (i love it but I think I could've have the same good ending just like KIM SAM SOON, at the end of the drama I found myself asking questions)

WHAT STAR ARE YOU FROM (same reasons as Full House)
547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / philippines
Offline
Posted 5/12/08
coffee prince..i dunno why, but theres something that makes me wanna crave or more.^^,
4868 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / garden of eden
Offline
Posted 5/12/08
AUTUM IN MY HEART I REALLY REALLY LOVE SONG HYE KYO THERE... WHEN SHE DIED I THOUGH THE GUY THERE WILL LEAVE BUT I NEVER EXPECT THAT HES GONNA DIE TOO AHAHAHA HES BEEN HIT BY A TRUCK IN THE END TOO BAD
13804 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Japan/Korea..*sig...
Offline
Posted 5/12/08
Silence
972 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / in mah palace
Offline
Posted 5/12/08
first i say ilove the ending of these
-lovers in paris well at first i was like wth is that ending but then i realized the writer was a genius to end it like that such a trick to got all of us think it was real
-what happened in bali what can i say i love weird endings btw this was my dream ending for a drama killing all the lead actors

okay back to the topic i think it would be these
-witch yoo hee boring as hell
-coffe prince not satisfied with it
-goong not the ending though but the episodes before the ending so boring
976 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/12/08

asfdfdg wrote:

memories of bali. the ending was so tragic.


yeah.. it was tragic.. but they still made it good!

hmn.. for me would be.. goong and full house.. the reason i said so would be because it sooo drags towards the end that i didn't feel that much excitement with the ending.. i kept on thinking.. when will this end? but i loved the series anyway!
187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 5/12/08

hot-n-crispy wrote:


asfdfdg wrote:

memories of bali. the ending was so tragic.


yeah.. it was tragic.. but they still made it good!

hmn.. for me would be.. goong and full house.. the reason i said so would be because it sooo drags towards the end that i didn't feel that much excitement with the ending.. i kept on thinking.. when will this end? but i loved the series anyway!


it was so tragic. when he killed the girl and the boy. then when the girl was dying she said i love you to him. damn. haha.


then after that he killed himself.
11195 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Laguna, Philippines
Offline
Posted 5/12/08
i really really love Korean dramas but i hate their endings...
it is always someone dies...
578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 5/12/08
What Happened it Bali.
I loved the drama but the ending was a wreck. Seriously

And almost all dramas with tragic endings.
Those that end with a death of one of the main cast. Argh

It's like, "I watched the whole thing to see someone die?!"
976 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/12/08

asfdfdg wrote:


hot-n-crispy wrote:


asfdfdg wrote:

memories of bali. the ending was so tragic.


yeah.. it was tragic.. but they still made it good!

hmn.. for me would be.. goong and full house.. the reason i said so would be because it sooo drags towards the end that i didn't feel that much excitement with the ending.. i kept on thinking.. when will this end? but i loved the series anyway!


it was so tragic. when he killed the girl and the boy. then when the girl was dying she said i love you to him. damn. haha.


then after that he killed himself.


hey, that's a spoiler... well..
976 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/12/08

Catherine14 wrote:

What Happened it Bali.
I loved the drama but the ending was a wreck. Seriously

And almost all dramas with tragic endings.
Those that end with a death of one of the main cast. Argh

It's like, "I watched the whole thing to see someone die?!"


i felt the same way when i watched silence... darn.. i was literally sleepless then.. i finished the whole thing in a day! and then when i get to the ending....
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.