First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Why Kaname?
Member
6843 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 6/1/08
well for me, kaname is the hottest, the coolest and the most handsome vampire i ever seen....




Creator
17090 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / あなたの心
Offline
Posted 7/8/08
Oh gosh T___T
I bet that you guys will ALL get over Kaname.
Why?
Cuz Kaname, is boring. Just like any other guy. He's a pure blood; but that's it. If he wasn't, you guys wouldn't even look at him
Posted 7/12/08

linnarox wrote:

Oh gosh T___T
I bet that you guys will ALL get over Kaname.
Why?
Cuz Kaname, is boring. Just like any other guy. He's a pure blood; but that's it. If he wasn't, you guys wouldn't even look at him


Ehh WRONG the part that makes him hawt nd smexii is is his style i mean every of Kaname's outfit through the manga. It's a bit hard because there's no great amount of full-body scenes and colors are just black/white so....it's just complicated.
Colors usually associated with Kuran Kaname are white, black (no wonders here XD), bloody red and silver.
But either be in casual outfits or uniform, Kaname keeps on looking so good *glomps*


We've seen Kaname in his school uniform, in some casual clothes, and thanks to Hino Matsuri's hand, we've even been able to catch a little bit of kaname's not fully dressed! Sincerely, who could resist his charm just after Kaname taking a shower....I mean, just look at him! This is what I call an eye-candy just for fangirls to just melt where they are standing XD.

And this oh god blessed sexy expression....He was just about to slap Aidou but heck this one looks awesome.
Unfortunately, it's not quite given to have Kaname in the shower (damn you Zero!) however, I hope the author will draw something alike...soon. <3
nd here is the truth abt him:-

Character Description: Kaname Kuran:-

Kaname is the President of the moon dorm. His parents were murdered by his Uncle Rido (Senri's father). He is Yuki's savior. Kaname cares deeply about Yuki. Yuki adores him. He and Yuki are siblings and they're engaged. He was both feared and respected by the other students of the Night Class. Purebloods inherited the powers of strong ancient vampires. Purebloods have powers to control other vampires. He is both jealous and angry of Zero for bitting Yuki, drinking her blood, and endangered her life. He allow Zero to live. The reason is Zero's death will make Yuki sad.

so he is the best character eva!!
Member
555 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Some dank necropolis
Offline
Posted 7/23/08
I love Kaname because he's so sweet and caring... Sensitive... And yet, somehow he's a smexy beast!
Posted 8/13/08

linnarox wrote:

I dont get why everyone loves him
he doesnt look THAT good
i bet the reason why everyone LOVES him is because he's nice to Yuuki
im sure you all want to be treated like her
in the middle of a love triangle XPPPP
But Kaname is cruel; especially to Zero & Aidou
Aidou is ALWAYS slapped even though there supposed to be friends
and Zero is always pushed to a corner to save Yuuki because SOMEONE cant save her

but anyways;
now your opinion...
WHY HIM??!!

I agree with Sara; Shiki, Kain, Aidou & Ichijou deserve more attention & affection
=D


GOOOD SAID!! *high five*

I dont know WHY everyone likes Kaname soo much?? well ofcurse what does he do??
All he does is going around all glommy
and ONLY when it comes to Yuuki that's why he smiles -_-
Aidou is sooooo FREAKING loyal to Kaname and he still get slapped? wtf is that?
And Zero he's always nice to Yuuki and he always gets away because OF Kaname -_-
Sure he is kinda good looking but not THAT!!!!
i like Zero he's nice ^^

well anyhow i like Aidou more he's cute
Member
1762 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Philippines
Offline
Posted 8/13/08
because Kaname is hot and cool and everyone in the night class is under him..
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/17/08 , edited 8/19/08
hmmm....well i like the fact that Kaname is a bit mysterious and it makes me want to know more about him and that he cares for yuuki so deeply....but most of the time i think he's cool and handsome.
Posted 9/15/08
lolz i really have no clue mayb he tha main ch idk lolz but he is yummy tho lolz xD
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.