First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Masturbation
11519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Nueva York
Offline
Posted 5/12/08
meh..
and ur 14?
what has this world come to....
10426 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Kingston, Jamaica
Offline
Posted 5/12/08

MidnightTide wrote:

5 times a day....lol

You should buy some stock in some kleenx company.


XD that's messed up man!! XD
7350 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/12/08

IkawAyAkin wrote:

Pare. Ang gago mo men. You must be really perverted bro.


Please seek help. Because you will one day turn into a pervert and rape little kids for please. I'll pray for you. <_<;

~Dude,I'm not a pedophile.And I'm not that desperate! <_<;

44706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada!
Offline
Posted 5/12/08
ugh....ew. Why do people make such threads?!!??! Someone lock this please!
59156 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ♥┼◙┼♥...............
Offline
Posted 5/12/08

Sacred2810 wrote:


lover703 wrote:


_DaboinextdoorSed wrote:

~Well I asked this question because I really masturbate a lot.About 5 time a day but I try to restrain myself.Anyway, my masturbation addiction has made me embarrased because I was caught by my mom,maid,cousin,neighbor masturbating.So how did u guys feel when you were caught while you were about to reach your climax?


um do u use magazines/porn ect to start or do u sjut start in ur own when did u start because this sounds serious



ahaha, my, aren't u the curious one!! XD


yes i iam haaa who isn't i bet at least 3 in every 5 guys has a playboy magazine under the bed my theory is that since guys have more reason to be excited since they have other organisims girls don't have and large masses of testosterone hormones, estrogen ect they just tend to be pervy nuthign worng whit that everyones pervy sometimes aren't they
7474 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Parañaque, Philip...
Offline
Posted 5/12/08

_DaboinextdoorSed wrote:

~Well I asked this question because I really masturbate a lot.About 5 time a day but I try to restrain myself.Anyway, my masturbation addiction has made me embarrased because I was caught by my mom,maid,cousin,neighbor masturbating.So how did u guys feel when you were caught while you were about to reach your climax?


You lack self-control my friend. What makes you masturbate that much in a day anyway? Can't you also wait for the people in your house to go away before you do such a thing?

Oh yeah if you're going to get a GF just to satisfy your sexual urges then don't. That's just fucking stupid... being in a relationship for that only purpose. A prostitute is much cheaper -_-
59156 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ♥┼◙┼♥...............
Offline
Posted 5/12/08

_DaboinextdoorSed wrote:


lover703 wrote:


_DaboinextdoorSed wrote:

~Well I asked this question because I really masturbate a lot.About 5 time a day but I try to restrain myself.Anyway, my masturbation addiction has made me embarrased because I was caught by my mom,maid,cousin,neighbor masturbating.So how did u guys feel when you were caught while you were about to reach your climax?


um do u use magazines/porn ect to start or do u sjut start in ur own when did u start because this sounds serious



~Hmmmmm....let me see.....I read horny mags, I watch porn......hmmmmmm!Sometimes, I just feel like doing it.


horny mags lol do u evne do it school again when did this addiction start>?
130 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Seattle, WA
Offline
Posted 5/12/08

_DaboinextdoorSed wrote:


IkawAyAkin wrote:

Pare. Ang gago mo men. You must be really perverted bro.


Please seek help. Because you will one day turn into a pervert and rape little kids for please. I'll pray for you. <_<;

~Dude,I'm not a pedophile.And I'm not that desperate! <_<;




Pedophile? Pare if you keep having those habits and you're really 14 years old. Then your on your way to being a rapist. Kung ako sa yo. Patangalin mo na yung titi mo.

1348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / The world that ne...
Offline
Posted 5/12/08
10426 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Kingston, Jamaica
Offline
Posted 5/12/08

lover703 wrote:


Sacred2810 wrote:


lover703 wrote:


_DaboinextdoorSed wrote:

~Well I asked this question because I really masturbate a lot.About 5 time a day but I try to restrain myself.Anyway, my masturbation addiction has made me embarrased because I was caught by my mom,maid,cousin,neighbor masturbating.So how did u guys feel when you were caught while you were about to reach your climax?


um do u use magazines/porn ect to start or do u sjut start in ur own when did u start because this sounds serious



ahaha, my, aren't u the curious one!! XD


yes i iam haaa who isn't i bet at least 3 in every 5 guys has a playboy magazine under the bed my theory is that since guys have more reason to be excited since they have other organisims girls don't have and large masses of testosterone hormones, estrogen ect they just tend to be pervy nuthign worng whit that everyones pervy sometimes aren't they


hehe yeah, i'm not a magazine guy though.... and i haven't watched porn in a long time...
22648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/12/08

ChickenPrincess wrote:

ugh....ew. Why do people make such threads?!!??! Someone lock this please!


HELL YEAH ! I FUCKING AGREE WITH U 1OO% ! WHAT KIND OF NASTY SHIT IS THIS ?
2119 cr points
Send Message: Send PM GB Post
42 / M / southern ontario
Offline
Posted 5/12/08
but really, who cares how many times you rub one out, just do it in private....


and speak ENGLISH!!!
3250 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Philadelphia.
Offline
Posted 5/12/08
As what i said, Hold your hormones.

Im surrounded by plenty of cute girls, And i don't feel/get horny.
44706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada!
Offline
Posted 5/12/08

cnw64 wrote:


ChickenPrincess wrote:

ugh....ew. Why do people make such threads?!!??! Someone lock this please!


HELL YEAH ! I FUCKING AGREE WITH U 1OO% ! WHAT KIND OF NASTY SHIT IS THIS ? :fury:


The kind that makes people question whether or not life is worth living >.> I'd rather die than see this guy masturbate
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.