First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Post Reply Liscenced Already?!
Member
716 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Under your bed!
Offline
Posted 5/12/08

hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!
Member
128934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Overlord's Castle
Offline
Posted 5/12/08

Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


LOL i kno the feeling...........taking so many good anime away from me *if they take KHR too someone is going to die
Member
6911 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / under a tree list...
Offline
Posted 5/12/08

Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


what i think is that more and more show are going to be licenced and u cant do anything but to try to upload them but those show that get that are everyones favorite and thats readdly sad that they are doing that you know
Member
716 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Under your bed!
Offline
Posted 5/12/08

Kira0309 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


LOL i kno the feeling...........taking so many good anime away from me *if they take KHR too someone is going to die

Oh ho ho yes indeed!! D8< I haven't watch that yet and it's on my to do list! so they better leave it alone! humph

Member
128934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Overlord's Castle
Offline
Posted 5/12/08

Azure_Nika wrote:


Kira0309 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


LOL i kno the feeling...........taking so many good anime away from me *if they take KHR too someone is going to die

Oh ho ho yes indeed!! D8< I haven't watch that yet and it's on my to do list! so they better leave it alone! humph



*GASP* u have not watched!!!??? how horrible i cant live without that anime
Member
1400 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/12/08
Damn it Just when I was enjoying the story ,fuckers grrrrr! now I'll have to go look for this series in some other website. I'm gonna kill them for makig me work so hard
Member
716 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Under your bed!
Offline
Posted 5/12/08

hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


what i think is that more and more show are going to be licenced and u cant do anything but to try to upload them but those show that get that are everyones favorite and thats readdly sad that they are doing that you know

Indeed, if only dubbing were illegal >_> maybe we would be happy but I never think things much so that may bring bad consequences for us....
Member
716 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Under your bed!
Offline
Posted 5/12/08

Kira0309 wrote:


Azure_Nika wrote:


Kira0309 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


LOL i kno the feeling...........taking so many good anime away from me *if they take KHR too someone is going to die

Oh ho ho yes indeed!! D8< I haven't watch that yet and it's on my to do list! so they better leave it alone! humph



*GASP* u have not watched!!!??? how horrible i cant live without that anime

I want to watch it but theres an evil force that distracts me to do so.... T^T
Member
6911 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / under a tree list...
Offline
Posted 5/12/08

Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


what i think is that more and more show are going to be licenced and u cant do anything but to try to upload them but those show that get that are everyones favorite and thats readdly sad that they are doing that you know

Indeed, if only dubbing were illegal >_> maybe we would be happy but I never think things much so that may bring bad consequences for us....


but you know what when this is keep on happening cr is going to be empty do u think so?

Member
128934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Overlord's Castle
Offline
Posted 5/12/08

Azure_Nika wrote:


Kira0309 wrote:


Azure_Nika wrote:


Kira0309 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


LOL i kno the feeling...........taking so many good anime away from me *if they take KHR too someone is going to die

Oh ho ho yes indeed!! D8< I haven't watch that yet and it's on my to do list! so they better leave it alone! humph



*GASP* u have not watched!!!??? how horrible i cant live without that anime

I want to watch it but theres an evil force that distracts me to do so.... T^T


lol darn those evil forces XD
Member
716 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Under your bed!
Offline
Posted 5/12/08

hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


what i think is that more and more show are going to be licenced and u cant do anything but to try to upload them but those show that get that are everyones favorite and thats readdly sad that they are doing that you know

Indeed, if only dubbing were illegal >_> maybe we would be happy but I never think things much so that may bring bad consequences for us....


but you know what when this is keep on happening cr is going to be empty do u think so?



Yeah, I think it's dumb if this isnt even finished airing in japan yet =.='I wonder how many anime's have been licenced here like this.....
Member
6911 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / under a tree list...
Offline
Posted 5/12/08

Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:



hikari1023 wrote:


Azure_Nika wrote:


hikari1023 wrote:

this barely came out and they do this i hate this


YES HATE HATE HATE!!! (and yes I'm randomly posting to keep it alive xD)


omg they are doing this tom my favorite shows you know i am so furisous y do they have to do this and everyone that watching this haves to go other places to find it you know

Yeah, luckily DGM isn't licensed yet...I think -goes check-

Dear Lord this site hates me T^T I want Junjou!


what i think is that more and more show are going to be licenced and u cant do anything but to try to upload them but those show that get that are everyones favorite and thats readdly sad that they are doing that you know

Indeed, if only dubbing were illegal >_> maybe we would be happy but I never think things much so that may bring bad consequences for us....


but you know what when this is keep on happening cr is going to be empty do u think so?



Yeah, I think it's dumb if this isnt even finished airing in japan yet =.='I wonder how many anime's have been licenced here like this.....


i know some that alot of people like and now are going to veoh to watch it i even have to do that and i hate that but do u know how to support it
?
Member
76133 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/12/08
i'm really pissed right now why they have to licensed this show and it's not finished yet argggggghhhh!!!!
11636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Somewhere, yet No...
Offline
Posted 5/12/08
Always licensing the good shows, but u can still watch it on veoh.com ( dubbed ) . Man licensing great anime shows sucks especially when it is getting good
Member
4026 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / Boston
Offline
Posted 5/12/08
D: DANG WHO LICENSED IT!?!?! *crys*... oh man Now im going to have to use alternative sites wahaaa!!!!
and if the dvd's come out im gonna have to get my own money for it and buy them and then D: hide them in my pillow sheets!! x-x (Like I did with sukisho rofls!!)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.