First  Prev  1  2  Next  Last
Love Problems?
6424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / unknown
Offline
Posted 4/20/08
everybody has love problems in some form. Mine is i cant seem to meet the girl for me...but thats beside the point
Member
1442 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / philippines
Offline
Posted 4/21/08 , edited 4/21/08
my love prob is that i can never have the girl that i wanted... thats my problem :(
Member
241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Manila, Philippines
Offline
Posted 5/22/08
weeeeeeeeeeeeeee love problems.....it come and go! anyways, anyone, of course should be a girl, from manila philippines who wanna share their love problems with me..feel free to pm me!
Member
176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / pHiLIppINES
Offline
Posted 6/1/08

brix14 wrote:

my love prob is that i can never have the girl that i wanted... thats my problem :(


mAyBe Yur nOt TRyINg HaRD eNoUght!!

TRy aNd trY!

mAyBe oNe Day ShE can Be YUrS...
37460 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 7/17/08
No Love problems for me, Im in a Lucky Love^^
Member
28856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Brooklyn, New York
Offline
Posted 7/18/08
Well... i kinda do have one.

You see, there's this guy that i like. He's gonna transfer schools next year and I'm really gonna miss him! ='( i already gave him my MySpace URL and Gmail email, but he still hasn't added me yet. He knows that i like him and i asked him if he liked me back, and said yea. So... yea i don't wanna move and and lose him. I don't got his phone number NOTHiNG of his. He said that he's gonna get the internet connection when he gets his PSP and then connect it so the PSP can get Wifi connection. But it's been like about 3 weeks and he still hasn't emailed me or added me on MySpace. Do you think that he's still trying to figure out about the Wifi connection? or just something else...?
Posted 8/14/08
Don't have 'em, and never will. If you know what I mean
Member
994 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Cyberjaya
Offline
Posted 10/22/08

shockyshockyboomMAN wrote:

a girl like me and i like her back, but she's avoiding me


i just same wit the girl!
but the truth is, she no trying to avoid u... she just feel shame to face u, tats all
ehehe

Posted 11/25/08
I have a really big problem
I want to be loved by someone I love
but the problem is the people around me is just a corrupt people
to me, they just an annoying obstacle
I have no friend, no ally, and I haven't found anyone that deserve to be loved.
my friend is just an Internet, music, anime, game, and all of my buddy on internet.
If just I can, I want to escape from this place!
Member
11460 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Austin, Texas
Offline
Posted 11/30/08
My relationship is alright right now.
Member
24982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/17/08
Im love free too!+]
O_O!
but i have a crusH,3
Member
872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Gotham City
Offline
Posted 12/18/08
The guy who's been one of my best friends for years is in love with me, but I don't love him back. It's so hard hurting him by saying no because he is my friend. I see him as a brother, but he just doesn't want to give up.
Member
3256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / somewhere in the...
Offline
Posted 12/26/08
there are sooo many boys.. they always confess their feelings to me even if they know whats my answer....
probably no..
Member
3505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Thailand♡
Offline
Posted 1/4/09

tannguyen8 wrote:

nah I don't have love problem, well except anime, I'm so addictied to it help!


try slaping ur face twice really hard twice... that works some times
Member
8153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / small town that i...
Offline
Posted 6/29/09
my love problem is that idk i just want a guy who i am comfortable with. i don't want someone who is overprotective, overcontrol, or stalkerish....it seems i always get those kind. all my other boyfriends have been kinda either not there for me or just don't want to treat me like a regular girlfriend. it sucks. i feel heartbroken all the time and i wish it would go away. i've been broken to many times.........all i will say is that the guy that i'm looking for needs to be a music lover, nice, a gentlemen, and funny....now is that to much to ask for? of coarse, cause i always end up in tears everytime.
Creator
28726 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / NJ
Offline
Posted 5/5/10
i did a long time ago, but now I am completely dedicated to work and nothing else ^_^
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.