First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
What kind of genre do you think you currently live in?
10787 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Norway
Offline
Posted 5/13/08

worrybeunhappy wrote:

... sports genre lol... i do well in a couple of em but id hav to say itd b a squash or cycling anime


u play squash ??
804 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 5/13/08
dunno never tot of that be4
5278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
42 / M / Getter Rays HQ
Offline
Posted 5/14/08

abisun wrote:

fantasy, comedy, romance. i don't even go to regular school i do online schooling and all my friends are very stereotype funny and i'm cheating on my grlfriend with 2 others grls. its tough since i do like all three and all three say they love me and funny thing on top of that i've known all three for over several years now from when i went to regular school


How did u keep your secret from all 3 of them?
2343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Philippines
Offline
Posted 5/14/08
School Life Drama Comedy but no romance cuz i can't get romance in an all boys school it's impossible to happen that a girl would sneak in in an all boys school right?Like hana kimi
5855 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / SG
Offline
Posted 5/14/08
bit of comedy and school life? xD
its normal and bit boring.
13713 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 5/14/08
School Life and Adventure

Adventure because it's really fun to go to different places and experience different things, especially since it's summer vacation in our country, I'm really enjoying what's happening to me right now
2181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Malaysia
Offline
Posted 5/14/08 , edited 5/14/08
Fantasy, Tragedy, Mature and Mecha.

No wait...Romance, school life, sports and harem I guess <_<; Oh cooking too and maybe some mature XD
4062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Unknown???
Offline
Posted 5/14/08

animefan1554 wrote:


worrybeunhappy wrote:

... sports genre lol... i do well in a couple of em but id hav to say itd b a squash or cycling anime


u play squash ??


lol yep... played representative for my skewl, its a pretti fun sport and easy to pick up
372 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Australia
Offline
Posted 5/14/08
Mine would be :

Slice of life
School Life
Comedy
Umm, what genre would daydreaming/sleeping a lot be?

My lifes full of surprises, mmmhmm
13202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Australia
Offline
Posted 5/14/08
simple normal but with a curse.
i seem to have a curse that likes to make my big toes ingrown toenail one at a time lol as long as this one is fixed and my other toes stay fine i will be semi happy
1422 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / SomeWhereCold
Offline
Posted 5/14/08
Sports, Martial arts (Savate), Echhi, Perverted, Violence, Comedy, Underworld, Nudity, Romance, Action, 18 Restricted, Gigantic Breasts, Boing, Daily Life, Similar.
27946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Candy Mountain
Offline
Posted 5/14/08
Hmm, Drama, Tragedy, Comedy, Slice of having no life? Psychological, hmm I think that would probably fit my daily life as it is now.
Posted 5/14/08

98712893 wrote:

slice of life, comedy, school-life


i think so too and a little of drama
898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Canada
Offline
Posted 5/14/08

sledger198 wrote:

slice of life, like Lucky Star

Me and my friends talk nonsense in school, then when I go home I watch anime or play games.


Same! My life isn't a shojo or shonen. I just talk and watch anime. Nothing much happens..
297 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 5/14/08

mwong04 wrote:


abisun wrote:

fantasy, comedy, romance. i don't even go to regular school i do online schooling and all my friends are very stereotype funny and i'm cheating on my grlfriend with 2 others grls. its tough since i do like all three and all three say they love me and funny thing on top of that i've known all three for over several years now from when i went to regular school


How did u keep your secret from all 3 of them?


aslong as you don't become careless its pretty easy. plus it helps that 2 of them are kinda airheaded lol
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.