First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Does naruto even seem like its a "ninja" series anymore ?
1348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / New York
Offline
Posted 5/13/08
i know this thread it now about to be locked, but naruto a series? now way... =.= its more like a filler series
3991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 5/13/08

dark_demon wrote:


Cyclone003 wrote:


dark_demon wrote:


Cyclone003 wrote:

No more Naruto threads. And anymore? It never seemed like a ninja show. It's supposed to take place in a HIDDEN village, but they have freakin Mount Rushmore to show everyone where they live.



First rule of Ninja, you gotta look badass. Ryu can do it.




y did u get a pic of GWB??? He's the dumbest person in the universe
direct quote from GWB- "I'm the decider....I decide things"
"This is really hard work"
lol I love those two quotes XD


Rofl. I like Bush's quote...

"There's an old saying in Tennessee. I know it's in Texas, probably in Tennessee, that says: 'Fool me once... shame on... shame on you... if fooled, you can't get fooled again.'"



LOL i remembered that!!! XD I have a whole list of quotes by him on my ms if u want it?


Rofl, I have a whole bunch of quotes of him too. I watch the news just to see him screw up. Plus a whole bunch of Chuck Norris jokes.

Posted 5/13/08
the ninjas was made for stealth. . .

but WTF?!?!

naruto's clothes can be seen 10 miles away
4552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/13/08
LET THE FLAME BURN!
45 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / US
Offline
Posted 5/13/08
I can control sand..with my bucket
475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / The land of heat...
Offline
Posted 5/13/08
No it's not, but don't you think it'd be rather unintresting to watch if you just watched them fight...fight...throw shuriken...fight..more fighting....through out the whole series?
Posted 5/13/08

Cyclone003 wrote:


dark_demon wrote:


Cyclone003 wrote:


dark_demon wrote:


Cyclone003 wrote:

No more Naruto threads. And anymore? It never seemed like a ninja show. It's supposed to take place in a HIDDEN village, but they have freakin Mount Rushmore to show everyone where they live.



First rule of Ninja, you gotta look badass. Ryu can do it.




y did u get a pic of GWB??? He's the dumbest person in the universe
direct quote from GWB- "I'm the decider....I decide things"
"This is really hard work"
lol I love those two quotes XD


Rofl. I like Bush's quote...

"There's an old saying in Tennessee. I know it's in Texas, probably in Tennessee, that says: 'Fool me once... shame on... shame on you... if fooled, you can't get fooled again.'"



LOL i remembered that!!! XD I have a whole list of quotes by him on my ms if u want it?


Rofl, I have a whole bunch of quotes of him too. I watch the news just to see him screw up. Plus a whole bunch of Chuck Norris jokes.



lol well for chuck norris, type in finding chuck norris on google and press im feeling lucky =D
2087 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / Surfing the web @.@
Offline
Posted 5/13/08

falowop wrote:

HELL NO when did ninja's start having abilities to control sand -.- and having eyes that can kill...cmon get atleast a bit of reality in there...revolving around a boy that should've died during the 10th episode prolly



I admire your courage!

I tip my hat to you good sir! lol

Actually my only complaint is fillers!

I've had enough of all of them I'm stuffed!

3919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F
Offline
Posted 5/13/08
Well, people call them (Naruto and company) ninjas because they're stupid. They don't really know what a ninja is but they keep on telling people 'Hey, have you watched an anime called Naruto? They've got ninjas there.' <_<;
I was like 'WTF?'.
2782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines,manil...
Offline
Posted 5/13/08
i agree. he doesn't look like a ninja. but please don't be decieved by looks.
being a ninja is in the heart. not outside!!
Posted 5/13/08

Kyuki047 wrote:

No it's not, but don't you think it'd be rather unintresting to watch if you just watched them fight...fight...throw shuriken...fight..more fighting....through out the whole series?


Thats alot better than what they do right now.

flashback..........................talk..............................have one little clash...flashback.................................talk........................................another clash....flashback........................................one little hit. ugh I'm defeated
17859 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / PHILIPPINES
Offline
Posted 5/13/08
nope~
3991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 5/13/08

carolinedeguzman wrote:

i agree. he doesn't look like a ninja. but please don't be decieved by looks.
being a ninja is in the heart. not outside!!


True, but they could at least make them look better like this.


5591 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under your bed! R...
Offline
Posted 5/13/08
Well sometimes I forget it is.
9383 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / LuzViMinda
Offline
Posted 5/13/08
Solid Snake is more of a ninja than Naruto, even if he didn't train to be one.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.