First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
HIGHSCHOOL musical . . . . . . ON ICE @_@
2137 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / White Lake Michigan
Offline
Posted 5/18/08
I love HSM. But they are making too big of deal of it. -.-
Posted 5/18/08

DRO1 wrote:

I hope the ice melts and they all drown.


8199 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Ikebukuro!
Offline
Posted 5/18/08
Go home & sleep.
7111 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / California
Offline
Posted 5/19/08
eeeeeeewwwwwwwwwww LOL thats just weird..
Posted 5/19/08
this is sigh of relief

cuz i thought i was the only one who hated HSM
6304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / North Texas
Offline
Posted 5/20/08
Holy shit, I heard about this. I've seen ads for highschool musical, it looks retarded. I'd hate to think how crazy it is on ice.
12704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Johnny and the JE...
Offline
Posted 5/20/08
Well...Maybe i'll watch it if they all do a Vanessa Hudgens. On ice.
Posted 5/20/08 , edited 5/20/08

YojimboMifune wrote:

this is sigh of relief

cuz i thought i was the only one who hated HSM


http://www.crunchyroll.com/group/Anti-Highschoolmusical

You are so not alone.


spazcatgal wrote:

i was all like "WTF youve got to be shitting me!!!" HSM isnt that great, i hate it. now they are having HSM 3 in theaters. it BS! i mean can disney ruin their reputation even more??


Get ready for the 4th one. I'm not even kidding, it's in the works.
12536 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/21/08
nah...... boriiing...
34868 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/14/10
OP has nuked.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.