Free AVs~
17753 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Reiji Maigo
Offline
Posted 5/15/08
Any picture also can? Pls explain more details only animation picture? pls tell everything :D:D
17753 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Reiji Maigo
Offline
Posted 5/15/08

ruriko10 wrote:


IllidanEden wrote:

Any picture also can? Pls explain more details only animation picture? pls tell everything :D:D


upload any pictures in this group like Anime, food, animation BUT NO HENTAI, DISTURBING pics.


HEY!! what u mean by HENTAI!!!!!!!!!! I dun upload ecchi picture be4. not like u aand aya-chan showing boobs and other ecchi stuff lol XDXD -.- i am just a genius who is not pervert :D:D:D btw real life also can?
17753 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Reiji Maigo
Offline
Posted 5/15/08

ruriko10 wrote:


IllidanEden wrote:


ruriko10 wrote:


IllidanEden wrote:

Any picture also can? Pls explain more details only animation picture? pls tell everything :D:D


upload any pictures in this group like Anime, food, animation BUT NO HENTAI, DISTURBING pics.


HEY!! what u mean by HENTAI!!!!!!!!!! I dun upload ecchi picture be4. not like u aand aya-chan showing boobs and other ecchi stuff lol XDXD -.- i am just a genius who is not pervert :D:D:D btw real life also can? :D


haha~ hey! its not that eichii >3> hmmm, yeah you can put also real life but not the dirty one >:O


i put animals ....... -.-"

17753 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Reiji Maigo
Offline
Posted 5/15/08
Aoi-san has a HUGE misunderstanding on me.
17753 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Reiji Maigo
Offline
Posted 5/15/08
Among the friends she know, I am the most not pervert person
Many of my real life friends and other CR friends say that if a person dun have any pervert thought, then that person is not normal. but i believe that no nid to think about pervert to be normal. I dun care bout that
20348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In the Shoutacon...
Offline
Posted 5/16/08

ruriko10 wrote:


IllidanEden wrote:

Among the friends she know, I am the most not pervert person
Many of my real life friends and other CR friends say that if a person dun have any pervert thought, then that person is not normal. but i believe that no nid to think about pervert to be normal. I dun care bout that :D


haha~ did i say that you're a perv??! RAWR~ anyway, good night~!!


NEe Nee ~ Aoi >W<~ Me LUVV your avii's XD ME want to learn from you ~ ish that okies?
20348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In the Shoutacon...
Offline
Posted 5/17/08

ruriko10 wrote:


RinSakura wrote:


ruriko10 wrote:


IllidanEden wrote:

Among the friends she know, I am the most not pervert person
Many of my real life friends and other CR friends say that if a person dun have any pervert thought, then that person is not normal. but i believe that no nid to think about pervert to be normal. I dun care bout that :D


haha~ did i say that you're a perv??! RAWR~ anyway, good night~!!


NEe Nee ~ Aoi >W<~ Me LUVV your avii's XD ME want to learn from you ~ ish that okies?


haha, sure sure. But its kinda hard to explain though >w<


Then ish okay >W< ~ Me Always have less time with Aoi-oneesan. Mi........
*Cries at the corner of the room*
28340 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/16/08
Your avi's/graphics are gorgeous. =3
Posted 5/20/08 , edited 5/22/08
he he heXD yehey~! i uploaded photos i think 40 or 50 photo to be exact don't worry i have lots of photos i guess XP
Teahouse Member
23623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / [???????????????]
Offline
Posted 5/17/08
What about gifs? lol I prefer those >_>
Posted 5/22/08 , edited 5/22/08
I uploaded 20 pics. :]

Text:Rainie

Thanks.
3785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / singapore
Offline
Posted 7/5/08
will there really be avaters made by u?omg.. then i will be so.looking forward..
Posted 7/5/08

goldenkiss wrote:

I uploaded 20 pics. :]

Text:Rainie

Thanks. :D


Posted 7/5/08

ruriko10 wrote:

If you upload 20 or more pictures, you'll have free AVs made by me :]

Sample of my work:






me uploaded 50 photos or more can i reqeust an avi???





like ur avis aoi-neechama!!!! *smiles* is it ok??

You must be logged in to post.