First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Twilighters needs help. Jan. 8 release of twilight movie in Phil.
TwilightFannabe
8229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / that will always...
Offline
Posted 5/16/08 , edited 5/16/08
http://www.thepetitionsite.com/1/twilight39s-movie-release-in-the-philippines


Here's the URL,guys.

Please help. I know some of us are not Filipinos here.
But Even I symphatize with this. This is just MAD! People who's been waiting for this movie deserves better.
You are a Twilighter , so...how would you feel when everyone in the net keeps squeeling at lovely parts of the movie, complained about how dumb it played in the movie, how cute the actors were in the movie, and everyone gushing about it and you, sitting in a corner, quiet coz you have no idea what they are talking about?

It's just a couple of minutes but it could affect greatly, I know this only has slight possibility in succeeding but I'd want to help people on any small way I can. I sound so melodramatic but, I'm really upset with this.

Why am I doing this?
Because, for once, I am not selfish. It's everyone's buissness, if you ask me. I am not that type of person who helps this kind of petitions stuff, but it triggered hard on me. I mean, it's just a bad situation. Think if you were on their shoes...What would you feel?

YOU DON't HAVE TO BE FILIPINO IN ORDER TO HELP.

And for once, I want to help, because mostly all of us wants this. We're all in on this.

Thanks guys.
TwilightFannabe
1074 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Virginia
Offline
Posted 6/12/08 , edited 6/12/08
well, you all don't really have to wait THAT long. there are several movie watching sites that post within days of the movie's release. I'm confident that Twilight will be on one of them, here's one that's really good about putting up the newest movies.
http://moviesister.com/

9625 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / fResno, caLi
Offline
Posted 6/12/08
^^ yup yup cuz ours comes out december 12
TwilightFannabe
1309 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / middle of nowhere...
Offline
Posted 7/4/08
it's always been like that...! the Philippines is always delayed..! well anyways, i don't think Twilight will be a big hit in the Philippines anyways, I'm quite sure that the ones who will be watching the Movie, are the ones who read the Book. And not many Filipino are really fond of reading..!
TwilightFannabe
1348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines...:D
Offline
Posted 7/4/08 , edited 7/4/08

phang3008 wrote:

it's always been like that...! the Philippines is always delayed..! well anyways, i don't think Twilight will be a big hit in the Philippines anyways, I'm quite sure that the ones who will be watching the Movie, are the ones who read the Book. And not many Filipino are really fond of reading..!


well...

actually...

books are being sold out in almost all of the bookstores here in QC...

even i have a hard time to find twilight...

i think it will be a big hit...^^
TwilightFannabe
10792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / im just beside yo...
Offline
Posted 7/4/08
i knew it, it woud be delayed..!! its always like that!!
man..i was waiting for it!!
TwilightFannabe
5612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines!!!
Offline
Posted 7/4/08

anna1517 wrote:


phang3008 wrote:

it's always been like that...! the Philippines is always delayed..! well anyways, i don't think Twilight will be a big hit in the Philippines anyways, I'm quite sure that the ones who will be watching the Movie, are the ones who read the Book. And not many Filipino are really fond of reading..!


well...

actually...

books are being sold out in almost all of the bookstores here in QC...

even i have a hard time to find twilight...

i think it will be a big hit...^^



i agree... everyone's talking about this.... all the books are sold out for 3 weeks more or less here in Iloilo.... Phew!!! Eclipse wasn't even released here yet.... hmmm... whatcha think?
TwilightFannabe
1348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines...:D
Offline
Posted 7/6/08

xtine12 wrote:


anna1517 wrote:


phang3008 wrote:

it's always been like that...! the Philippines is always delayed..! well anyways, i don't think Twilight will be a big hit in the Philippines anyways, I'm quite sure that the ones who will be watching the Movie, are the ones who read the Book. And not many Filipino are really fond of reading..!


well...

actually...

books are being sold out in almost all of the bookstores here in QC...

even i have a hard time to find twilight...

i think it will be a big hit...^^



i agree... everyone's talking about this.... all the books are sold out for 3 weeks more or less here in Iloilo.... Phew!!! Eclipse wasn't even released here yet.... hmmm... whatcha think?


i only found eclipes in fuly book gateway... i'm still w8ing for new "new moon" stocks... XD
31493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 7/9/08
I bet it'll be the number one in the best top three movies! :3
TwilightFannabe
694 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / An Unknown Planet
Offline
Posted 7/9/08
In Scranton in releases Dec.12 ^_^ soo its 12/12
TwilightFannabe
50005 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / (。→‿←。)
Offline
Posted 7/9/08
hahha same is washington!!~ XD . T,T too bad i dont live in forks .lmao . but seattle is close XDD
TwilightFannabe
1348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines...:D
Offline
Posted 7/9/08

cherrysl92 wrote:

hahha same is washington!!~ XD . T,T too bad i dont live in forks .lmao . but seattle is close XDD


woah!...

ur so lucky...^^
so Forks really do exist.... sorry.... i didn't know... i thought it's also fictional... ^^...
TwilightFannabe
50005 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / (。→‿←。)
Offline
Posted 7/9/08

anna1517 wrote:


cherrysl92 wrote:

hahha same is washington!!~ XD . T,T too bad i dont live in forks .lmao . but seattle is close XDD


woah!...

ur so lucky...^^
so Forks really do exist.... sorry.... i didn't know... i thought it's also fictional... ^^...


hahah yeah of course ^^ . nahh dont feel too lucky . but i guess i understand some of the weather conditions . . lmao
TwilightFannabe
1348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines...:D
Offline
Posted 7/10/08

cherrysl92 wrote:


anna1517 wrote:


cherrysl92 wrote:

hahha same is washington!!~ XD . T,T too bad i dont live in forks .lmao . but seattle is close XDD


woah!...

ur so lucky...^^
so Forks really do exist.... sorry.... i didn't know... i thought it's also fictional... ^^...


hahah yeah of course ^^ . nahh dont feel too lucky . but i guess i understand some of the weather conditions . . lmao


is it always cloudy there??
TwilightFannabe
50005 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / (。→‿←。)
Offline
Posted 7/10/08

anna1517 wrote:


cherrysl92 wrote:


anna1517 wrote:


cherrysl92 wrote:

hahha same is washington!!~ XD . T,T too bad i dont live in forks .lmao . but seattle is close XDD


woah!...

ur so lucky...^^
so Forks really do exist.... sorry.... i didn't know... i thought it's also fictional... ^^...


hahah yeah of course ^^ . nahh dont feel too lucky . but i guess i understand some of the weather conditions . . lmao


is it always cloudy there??


hahah no but it rains a lot ^^ . and sunny in the summer !! . ahah but yeah foggy and cloudy in the winter and fall =___= ugh . lmao . but it doesnt seems so bad unlike forks . lmao
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.