First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
My Lucky Star or Smiling Pasta..
11519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Nueva York
Offline
Posted 5/17/08
my lucky star isn't as popular but i love love love! the story and everything
i also really enjoyed smiling pasta but MLS is stll way better
hmm,..i luv nicholas's smile but i'd still have to go with jimmy lin just because
i like both cyndi and yoon ha na, but sorry cyndi, still gotta go with the other girl

now, i think i should go back and watch MLS again
145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / CA, USA
Offline
Posted 5/17/08 , edited 5/17/08
I haven't seen the drama- smiling pasta but MLS drama was good I enjoyed watching it. looking forward to the next episodes. The lead actors were all good looking so it was worth my while watching it thru the end.
2244 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Canada
Offline
Posted 5/17/08
my lucky star is way better cause smiling pasta is way too draggy and i find cyndi very annoying and immature !
1954 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / WI
Offline
Posted 5/18/08
WAHHH!! SO HARD TO CHOOSE I WOULD CHOOSE: BOTH ^^!
1335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/18/08
I haven't seen My lucky Star but eventually when I have the time to I will watch it.

For now I choose Smiling Pasta!
I love this drama it was just to interesting and the characters are just too funny!

Nicholas Teo is really hot! and i like the pairing between Nicholas Teo and Cyndi Wang. They look cute together.
14057 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Austria
Offline
Posted 5/18/08
hmm...i think the storyline of my lucky star was better than smiling pasta.. because smling pasta just remainds me of full house!!
but i really love both dramas!
3284 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / seoul ^_^
Offline
Posted 5/18/08
my lucky star yoo hana and jimmy lin were awesome
omg my lucky star made me laugh and cry the plot was genius
smiling pasta will never compare
1858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / U.S.A.
Offline
Posted 5/18/08
Smiling Pasta
1846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / anywhere
Offline
Posted 5/18/08
i have not seen ....this 2 yet...
Posted 5/18/08
none, cos they are both crap lol
Posted 5/18/08
smiling pasta is cute, but i would rather my lucky star, that was a gooood drama =]
6647 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Middle-earth, hel...
Offline
Posted 5/18/08
My Lucky Star !! I mean come on,, its one of histories best dramas!! ,, hehe,, jk jk.. but still i luv MLS more,, eventhough i ws completely in love with Smiling Pasta... i still luv MLS more :D

My Lucky Star is my all time fav .. soo.. heh..

When i started watchin SP, i was so annoyed by Cyndi,, dunno y.. but Nicholas made up for it.. ^^ --cute!!
But Jimmy Lin is EXTREMELY cute.. soo Jimmy? hhe.. nd Ha Na is better than Cyndi..
abt couple? well, here are 2 kissing scenes,, MLS looks better,, LooL :

Smiling Pasta


My Lucky Star
Posted 5/18/08
I haven't watched them both but i'll go with my lucky star. ^^
12452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / philippines
Offline
Posted 5/18/08
my lucky star!!
jimmy lin and yoo hana...
1100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Brunei
Offline
Posted 5/18/08
My Lucky Star!!!!!!!!!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.