First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Best TOMAKI Moment
Creator
2264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Toronto
Offline
Posted 5/17/08 , edited 5/17/08
i think the best tomaki moment was the DANCE they had in hana kimi, i love the part where nakatsu turned around, and was like "WOW" xD

and, i also loved it when um...how should i explain LOL
nakatsu put his arms over mizuki and mizuki went up? O_O and then they looked at the camera together ^^

part of the episode for the dance:
http://youtube.com/watch?v=aflaIasUWTY&feature=related

a picture of ONE of the BEST tomaki moment

Moderator
2184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / WHEN EVER U WANT...
Offline
Posted 5/18/08
i like 2 sence >>>>
1st when he tell her he love her >>>>
sooooooooooo cute >>>>>>>>>



2d ...when she aske him to stay with here >>>>>>
i hope i'm there >>>>>>>


but i lov 1st one>>>
Creator
2264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Toronto
Offline
Posted 5/18/08
lol, yeah those were good too!
especially when nakatsu was so nervous he kept hitting the ball he made it seem like maki NEEDED him
how cute
Member
1126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines..
Offline
Posted 5/18/08

n0o0oy wrote:

i like 2 sence >>>>
1st when he tell her he love her >>>>
sooooooooooo cute >>>>>>>>>



2d ...when she aske him to stay with here >>>>>>
i hope i'm there >>>>>>>


but i lov 1st one>>>[/q

hahaii...this thread makes me wanna watch the series all over again...=)
Member
39 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippines
Offline
Posted 5/19/08
the part where nakatsu confessed his love for mizuki! T_T waah
Member
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Beside Eita XD~
Offline
Posted 5/27/08
The best moment is when Nakatsu said : "No Problem"
Haha... after that he kept denying he was happy..... *Although it's obviously written all over his face*
Member
547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Minho's♥
Offline
Posted 7/8/08
i love it when nakatsu confessed and said that " I DONT CARE WHO YOU LOVE WHAT IMPORTANT IS I LOVE YOU "
Member
4724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Germany - NRW
Offline
Posted 7/13/08

jheckx wrote:

i love it when nakatsu confessed and said that " I DONT CARE WHO YOU LOVE WHAT IMPORTANT IS I LOVE YOU "



me too. that is so romantic. *__* and i love it, when they together dance. ^^
Member
171 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines
Offline
Posted 7/21/08
definitely when he confessed... i was screaming all over my room at that moment!!!!!


well, all momentrs of them together was nice,....
Member
3575 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / philippines
Offline
Posted 7/26/08
for me the best tomaki moment is when they dance
Member
1337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Golden City PH
Offline
Posted 8/24/08
ahaha... me the best is when nakatsu confessed to mizuki...and then he hugs mizuki!kyahaha... and the 2nd is.. when he was trying to kiss mizuki and sano whacked his neck! kyahaha...
Member
18348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / In the middle of...
Offline
Posted 9/30/08
the dance.... lol.........................
Member
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 11/3/08

n0o0oy wrote:

i like 2 sence >>>>
1st when he tell her he love her >>>>
sooooooooooo cute >>>>>>>>>



2d ...when she aske him to stay with here >>>>>>
i hope i'm there >>>>>>>


but i lov 1st one>>>

same here

Member
31013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in donghae's arms
Offline
Posted 11/25/08
the part where he was trying to kiss mizuki!!
hahaaha! x))
Member
6577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / stuck in dreamlan...
Offline
Posted 12/18/08
I love the confessing and dance part ^^
tomaki is so LOVE
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.