First  Prev  1  2  3  Next  Last
EVENT: Fan Art Contest
President
12754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In front of a fun...
Offline
Posted 5/20/08 , edited 8/17/08


VOTE FOR WHICH FAN ART IS THE BEST BY PM ME(yuuuchan) or akirayamane

fairywater

ringoiero360

yuuuchan

YoiteKun
President
12754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In front of a fun...
Offline
Posted 5/21/08
yay! thanks! i wanna join too*hikhikhik*
ganbatte ne minna!
it's an honor to see your entries!
Member
44139 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / With Allen~♥
Offline
Posted 5/23/08
hmmm sounds cool, I might try it out
Member
9572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/27/08
I decided that i'm gonna join. will edit this when I get mine done >.<
Member
7809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / namine ♥
Offline
Posted 6/5/08
*waiting*
i hope lots of entries come (i haven't seen nabari no ou fan arts yet)
Member
261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / ask him!(guess wh...
Offline
Posted 6/5/08

mayaisnumber1 wrote:

*waiting*
i hope lots of entries come (i haven't seen nabari no ou fan arts yet)


uhh, hehe, i'll try! *hikhikhik*

~err, this is yuuuchan using my real lil bro's account~~
Member
7809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / namine ♥
Offline
Posted 6/5/08
why are you using his account, then?
(as i thought, you're evil)
President
12754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In front of a fun...
Offline
Posted 6/5/08

mayaisnumber1 wrote:

why are you using his account, then?
(as i thought, you're evil)


uhm, because his account was log in-.- and he need cr points

uhh, yah, hahas, i really*hikhikhik*
i wanna battle with everyone! i'm a novice at drawing and i loses a lot in some drawing competition but i wont let that i will lose here! haha, i'll do my best!
Member
7809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / namine ♥
Offline
Posted 6/5/08

yuuuchan wrote:

uhm, because his account was log in-.- and he need cr points

uhh, yah, hahas, i really*hikhikhik*
i wanna battle with everyone! i'm a novice at drawing and i loses a lot in some drawing competition but i wont let that i will lose here! haha, i'll do my best!


good luck, yuu!!
(doesn't that mean you're actually helping you're brother )
President
12754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In front of a fun...
Offline
Posted 6/6/08

mayaisnumber1 wrote:


yuuuchan wrote:

uhm, because his account was log in-.- and he need cr points

uhh, yah, hahas, i really*hikhikhik*
i wanna battle with everyone! i'm a novice at drawing and i loses a lot in some drawing competition but i wont let that i will lose here! haha, i'll do my best!


good luck, yuu!!
(doesn't that mean you're actually helping you're brother )


thanks! i helping him-.-
President
12754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In front of a fun...
Offline
Posted 6/15/08 , edited 6/15/08
good news! i finished drawing mine! i'll post it soon!!!XD mata ne! my hands are pretty tired and i need to study for my test tom.!^^

beware!!! *evil grin* i'll win this contest! *laughing evilly*
Member
9320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 6/17/08 , edited 6/17/08
Here's my drawing...the original drawing looks a lot better than being scanned on the computer...I never tried drawing Nabari no Ou characters >.<
Member
9572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/17/08 , edited 6/17/08
so I forgot about this for a while.... xD
I drew this on tegaki last week and it's Yoite!! lol


oh, and here's the link to the tegaki copy to prove I drew it (i'm too lazy to put my user name on this xD)
http://pipa.jp/tegaki/VBlog_en.jsp?ID=101987&TD=1337758

.......still don't know why I used the Japanese tegaki >___> (you'll have to click 'previous' at the top because it goes to my recent entries D: . C.C. is NOT from NnO, haha)
President
12754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In front of a fun...
Offline
Posted 6/20/08

Fairywater wrote:

Here's my drawing...the original drawing looks a lot better than being scanned on the computer...I never tried drawing Nabari no Ou characters >.<


your style of eyes in all your drawings! i like it! i wish i could do like that!!!XD
haha, thank you very much for submitting! nice one fairywater-san!!!!XD(i think i should just call you fairy-sama in short, hehe) wah, your good at shading!!!! i wish i alsoTT.TT
President
12754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In front of a fun...
Offline
Posted 6/20/08

ringoiero360 wrote:

so I forgot about this for a while.... xD
I drew this on tegaki last week and it's Yoite!! lol


oh, and here's the link to the tegaki copy to prove I drew it (i'm too lazy to put my user name on this xD)
http://pipa.jp/tegaki/VBlog_en.jsp?ID=101987&TD=1337758

.......still don't know why I used the Japanese tegaki >___> (you'll have to click 'previous' at the top because it goes to my recent entries D: . C.C. is NOT from NnO, haha)


haha, thank you very much for joining!!!XD
it was pretty good!!!XD
your c.c. is pretty cool! haha
lol, the yoite lover! ringoire360!!!!!
uhm, purpose of username on the entry~the proof you the one who made it and to avoid stealing of other's work^^
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.