First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
Do you sleepwalk??
28856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Brooklyn, New York
Offline
Posted 5/20/08 , edited 5/20/08
No, but i used to... o.o lol... only one person picked Yes... =P
18509 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / texas!
Offline
Posted 5/20/08
I have sleep walked about 3 times and I sleep talk
2162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Bulacan,Philipines
Offline
Posted 5/20/08
I don't sleepwalk..
1682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/21/08
nope.
1652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 5/21/08
i dunno if i am sleepwalking nor talking
10387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in your heart
Offline
Posted 5/21/08
no but i talk in my sleep
8585 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 5/21/08
nope.
Posted 5/21/08
1 time i did.. but now No
72698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Cologne, Germany
Offline
Posted 5/21/08
no
10826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines
Offline
Posted 5/22/08
nah!
2391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / nagoya japan
Offline
Posted 5/22/08
no
2147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ~
Offline
Posted 5/26/08
Not me.
11629 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / five treasure isl...
Offline
Posted 5/26/08
nope
11816 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Coventry, England
Offline
Posted 5/26/08
No.
Posted 5/26/08
yes! when i was young! about 6-7 haha.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
You must be logged in to post.