First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Future couples.
Member
3242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / USA
Offline
Posted 6/6/08
princesz0angelz,

Actually, only two people mentioned Eric.
Member
7735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / MA
Offline
Posted 6/6/08
yeah, more people [including myself :D] actually mentioned Yoon Eun Hye.
Member
148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Singapore
Offline
Posted 6/8/08
Simple.

TOP (big bang) & Yoo Bin (wonder girls)

TooBin couple love!!

after all, they're ald adults. actually, i wanna see WonderBang couple (all 5) but sum r a tad too young eh??
Posted 6/8/08
Kim Soon Ah and Gong Yoo XD LoL this would be funny.........I wish gong yoos service would end.....I liked him so much
Member
3242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / USA
Offline
Posted 6/8/08
hahahLand_Dead, I don't think TOP's girlfriend (?) Shin Min Ah would be too happy with that! hahahah
Member
148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Singapore
Offline
Posted 6/10/08
Haha.. But it's not true rite? Shin Min Ah being TOP's girlfriend?? I tot YG said that himself or sumting. I don't know... haha.. Just read somewhere that's all
1558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New York City
Offline
Posted 6/10/08 , edited 6/10/08
LOL def DBSK, but I agree with everyone about Cassi.
Cassiopeia equal one word : TERROR. Ahaha.
Who ever the lucky girl is ... will probably end up in the hospital?
Posted 6/10/08

DancingPain wrote:

LOL def DBSK, but I agree with everyone about Cassi.
Cassiopeia equal one word : TERROR. Ahaha.
Who ever the lucky girl is ... will probably end up in the hospital?


well not always i mean if its for a job then i won't be as bad as if she was actually their real girlfriend
23 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / sumwhere
Offline
Posted 6/11/08
kjk and chae yeon
haha
17 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 6/11/08
I would love to see BoA and Tablo on the show as a married couple.
Member
3062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Inside an Oven
Offline
Posted 6/11/08

kswjcao wrote:

I would love to see BoA and Tablo on the show as a married couple.


yeah, that would be really cool... but gee... BoA is a really busy person knowing that she is more based in Japan T_T
1558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New York City
Offline
Posted 6/11/08

DorkStirLots wrote:


DancingPain wrote:

LOL def DBSK, but I agree with everyone about Cassi.
Cassiopeia equal one word : TERROR. Ahaha.
Who ever the lucky girl is ... will probably end up in the hospital?


well not always i mean if its for a job then i won't be as bad as if she was actually their real girlfriend


Lol's knowing what anti fan's could do, you never know. Jealousy is a b****. ;o
58 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / singapore
Offline
Posted 6/11/08
hi everyone,
i'm sorry for KJK & YEH fans....
i would prefer.........
YOON EUN HYE & JOO JI HOON....
i simply love this GOONG couple....
GO SHIN & CHAE GYUNG............
58 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / singapore
Offline
Posted 6/11/08
then...........
LEE SEUNG GI & CHAE YEON...........
i love the GIYEON couple too...........!!!
they'llbe super cute together....
5 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 6/11/08
omo the giyeon couple would be sooo cutee!!
they are soo cute to eachother on a lot of shows!

also i think sigi [si won x bae seul gi]
would be such a cute couple on this show! lol!!

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.