First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Kei2Kei
Member
15283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in a box under th...
Offline
Posted 5/22/08

hsj9392 wrote:


OKAY!!
let's do our best!!
btw..
have you seen Keito's intro in the Tokyo Dome Concert??
I laughed so hard when he did his dance solo!!
he looked soOoo cool though!!
and he's getting better in dancing!!



i giggled too. :P
but you cant blame him for being quite inexperienced in JE..
he's good at dancing now!!
he improved!!
Moderator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/22/08

scm911 wrote:

i giggled too. :P
but you cant blame him for being quite inexperienced in JE..
he's good at dancing now!!
he improved!! :D



Yeah!!
We're watching the concert again right now!!
and we're pretty having fun!!
they've got lots of fans here at home!!

btw..
my lil bro is Keito's no. 1 fan!!
and my big sister is Inoo's no. 1 fan!!

yay for Kei2Kei!!



Member
15283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in a box under th...
Offline
Posted 5/22/08

hsj9392 wrote:


scm911 wrote:

i giggled too. :P
but you cant blame him for being quite inexperienced in JE..
he's good at dancing now!!
he improved!! :D



Yeah!!
We're watching the concert again right now!!
and we're pretty having fun!!
they've got lots of fans here at home!!

btw..
my lil bro is Keito's no. 1 fan!!
and my big sister is Inoo's no. 1 fan!!

yay for Kei2Kei!!






coooool~~ send it to me!!
and send your siblings along with the concert dvd.
i can never get my brothers into JE.. T___T
Moderator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/22/08

scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


Yeah!!
We're watching the concert again right now!!
and we're pretty having fun!!
they've got lots of fans here at home!!

btw..
my lil bro is Keito's no. 1 fan!!
and my big sister is Inoo's no. 1 fan!!

yay for Kei2Kei!!






coooool~~ send it to me!!
and send your siblings along with the concert dvd.
i can never get my brothers into JE.. T___T




hahaha!!
well..
I can't get my big bros to like JE but one of them said "They're soOoo good in dancing!"

anyway..
I don't care if they don't like JE..
at least I've got my younger siblings, my cousins and my older sister with me!!
and my parents pretty much support me in being a JE fangirl!!
my dad bought me the DVD!!
LoL

awwwwwww
they're currently singing 'Star Time'!!
I love the song!!

Member
15283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in a box under th...
Offline
Posted 5/22/08

hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


Yeah!!
We're watching the concert again right now!!
and we're pretty having fun!!
they've got lots of fans here at home!!

btw..
my lil bro is Keito's no. 1 fan!!
and my big sister is Inoo's no. 1 fan!!

yay for Kei2Kei!!






coooool~~ send it to me!!
and send your siblings along with the concert dvd.
i can never get my brothers into JE.. T___T




hahaha!!
well..
I can't get my big bros to like JE but one of them said "They're soOoo good in dancing!"

anyway..
I don't care if they don't like JE..
at least I've got my younger siblings, my cousins and my older sister with me!!
and my parents pretty much support me in being a JE fangirl!!
my dad bought me the DVD!!
LoL

awwwwwww
they're currently singing 'Star Time'!!
I love the song!!



i envy you.. i really do.
STAR TIIIIIIIME
INOO + PIANOO.
-strangles you-
i want a cdddddd~~
or your sibs~
or HSJ xD

Moderator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/22/08

scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


Yeah!!
We're watching the concert again right now!!
and we're pretty having fun!!
they've got lots of fans here at home!!

btw..
my lil bro is Keito's no. 1 fan!!
and my big sister is Inoo's no. 1 fan!!

yay for Kei2Kei!!






coooool~~ send it to me!!
and send your siblings along with the concert dvd.
i can never get my brothers into JE.. T___T




hahaha!!
well..
I can't get my big bros to like JE but one of them said "They're soOoo good in dancing!"

anyway..
I don't care if they don't like JE..
at least I've got my younger siblings, my cousins and my older sister with me!!
and my parents pretty much support me in being a JE fangirl!!
my dad bought me the DVD!!
LoL

awwwwwww
they're currently singing 'Star Time'!!
I love the song!!



i envy you.. i really do.
STAR TIIIIIIIME
INOO + PIANOO.
-strangles you-
i want a cdddddd~~
or your sibs~
or HSJ xD





hahaha!!
actually it's the first item I bought online!!
can't wait for more DVDs!!

Member
15283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in a box under th...
Offline
Posted 5/22/08

hsj9392 wrote:


hahaha!!
actually it's the first item I bought online!!
can't wait for more DVDs!!



-emo corner-
i'll steal that cd from u
and your siblings.

loool back to the tooopic. !
Keito or Kei?
that is the question~
Moderator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/22/08

scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


hahaha!!
actually it's the first item I bought online!!
can't wait for more DVDs!!



-emo corner-
i'll steal that cd from u
and your siblings.

loool back to the tooopic. !
Keito or Kei?
that is the question~


oh!!
sorry!!
everytime people talk to me..
we end up off topic!!
LoL

I love both of them!!
both are really good looking!!
and they are awesome singers!!

Member
15283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in a box under th...
Offline
Posted 5/22/08

hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


hahaha!!
actually it's the first item I bought online!!
can't wait for more DVDs!!



-emo corner-
i'll steal that cd from u
and your siblings.

loool back to the tooopic. !
Keito or Kei?
that is the question~


oh!!
sorry!!
everytime people talk to me..
we end up off topic!!
LoL

I love both of them!!
both are really good looking!!
and they are awesome singers!!



its a curse
yeahhh!! they should get their solooooooos soon~
and they're so chaaaarming xD
Moderator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/22/08

scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


hahaha!!
actually it's the first item I bought online!!
can't wait for more DVDs!!



-emo corner-
i'll steal that cd from u
and your siblings.

loool back to the tooopic. !
Keito or Kei?
that is the question~


oh!!
sorry!!
everytime people talk to me..
we end up off topic!!
LoL

I love both of them!!
both are really good looking!!
and they are awesome singers!!



its a curse
yeahhh!! they should get their solooooooos soon~
and they're so chaaaarming xD




It's now Tobira No Mukou!!
Keito and Kei are partners here!!

yeah!!
soOoo charming!!

Member
15283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in a box under th...
Offline
Posted 5/22/08

hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


hahaha!!
actually it's the first item I bought online!!
can't wait for more DVDs!!



-emo corner-
i'll steal that cd from u
and your siblings.

loool back to the tooopic. !
Keito or Kei?
that is the question~


oh!!
sorry!!
everytime people talk to me..
we end up off topic!!
LoL

I love both of them!!
both are really good looking!!
and they are awesome singers!!



its a curse
yeahhh!! they should get their solooooooos soon~
and they're so chaaaarming xD




It's now Tobira No Mukou!!
Keito and Kei are partners here!!

yeah!!
soOoo charming!!




yeahh~!
"Hey Keito, wazzup?"
"Im hungry!!"
weeee~~ i had to play that part over 6 times xDD

Moderator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/22/08

scm911 wrote:


yeahh~!
"Hey Keito, wazzup?"
"Im hungry!!"
weeee~~ i had to play that part over 6 times xDD




hahaha!!
that's a lot!!
have you seen Keito giving the strawberries on his cake to Yamada??
he's not only good looking..
he's kind too!!

am I off again??
LoL



Member
15283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in a box under th...
Offline
Posted 5/22/08

hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


yeahh~!
"Hey Keito, wazzup?"
"Im hungry!!"
weeee~~ i had to play that part over 6 times xDD




hahaha!!
that's a lot!!
have you seen Keito giving the strawberries on his cake to Yamada??
he's not only good looking..
he's kind too!!

am I off again??
LoL





i never saw iiiiit~~
is it a vid or a pic??
as long as its about kei/keito, its not off xD
Moderator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/22/08

scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


yeahh~!
"Hey Keito, wazzup?"
"Im hungry!!"
weeee~~ i had to play that part over 6 times xDD




hahaha!!
that's a lot!!
have you seen Keito giving the strawberries on his cake to Yamada??
he's not only good looking..
he's kind too!!

am I off again??
LoL





i never saw iiiiit~~
is it a vid or a pic??
as long as its about kei/keito, its not off xD



hahaha!!
it's in the behind the scenes of the concert dvd..
you can find it on youtube too..
it's pretty hard to notice..(my lil bro noticed that because he was probably staring at Keito all the time!!)
but that's when they ate a white cake with fruits on top!!
^-^

Member
15283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in a box under th...
Offline
Posted 5/22/08

hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


hsj9392 wrote:


scm911 wrote:


yeahh~!
"Hey Keito, wazzup?"
"Im hungry!!"
weeee~~ i had to play that part over 6 times xDD




hahaha!!
that's a lot!!
have you seen Keito giving the strawberries on his cake to Yamada??
he's not only good looking..
he's kind too!!

am I off again??
LoL





i never saw iiiiit~~
is it a vid or a pic??
as long as its about kei/keito, its not off xD



hahaha!!
it's in the behind the scenes of the concert dvd..
you can find it on youtube too..
it's pretty hard to notice..(my lil bro noticed that because he was probably staring at Keito all the time!!)
but that's when they ate a white cake with fruits on top!!
^-^




hmm.. i better re-watch it then..
and stare at keito xD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.