First  Prev  1  2  Next  Last
Does anyone know wat Adventure quest is?
7354 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Home
Offline
Posted 8/5/08
its a quest with lots of adventure
15439 cr points
Send Message: Send PM GB Post
71
Offline
Posted 8/5/08 , edited 8/5/08
I think I played that game for one day before I realized how fun it wasn't. You're way better off just downloading a snes emulator and playing some classic RPGs.
Posted 8/5/08
lol you'd be surprised, I don't play it anymore cause one, I'm playing better games, and two its like near impossible to get in if you don't pay.
Posted 8/5/08
my friend actually plays it and pays for it >.>, im in awe at wat equips he has

either i personally hate the game since its crappy
Posted 8/5/08
yeah I've played it......did not like it that much :l
80213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Seattle
Offline
Posted 8/6/08
Yeah I play that game from time to time... but not as much as I used too.
444 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / somewhere i guess
Offline
Posted 8/6/08
uhm its sorta tacky....but its pretty good for a free mmorpg i guess...
197 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / ~under the sea,un...
Offline
Posted 8/6/08
its a rpg its fun until you get to lv 20
11039 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Toronto
Offline
Posted 8/6/08
I can't believe I signed up before, I thought it would be fun but I got bored so easily...
1045 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Somewhere There
Offline
Posted 8/6/08
I played it years back...Nothing to do but ...Grind...Grind..Grind then get owned by a gigantic froggy.
3298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Oregon
Offline
Posted 8/6/08
It was lame
1837 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Tha bay !
Offline
Posted 8/6/08
that games retarted.. xD
522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / sanzai jibun neshi
Offline
Posted 8/7/08
yup..but its boring y'know....
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 8/7/08
Yeah I used to play it.But why waste your time playing this shit? When you can play a better game.Where you can talk to other people.
1847 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United States
Offline
Posted 8/7/08
I have an account for it, but I didn't even gain like ONE level. It was boring, so I didn't bother logging back in xD
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.