First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Orihime Inoue
Member
450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / New York
Offline
Posted 8/2/08

hollowedmirror wrote:

What's with all of you guys.. @_@
I'm kinda annoyed with all the "I hate Orihime", blah!
Well in my point of view, Orihime's okay, she might be annoying in some episodes because of her hopeless attitude and abilities, but I kinda praise Tite Kubo for making her. She's like one of the cause why Ichigo keeps fighting and all the twists, especially in the Arrancnar Arc (Hey, I'm not referring to IchiHime). She's like the princess i nthe anime and always there when the main character needs help. One of Orihime's characteristic is being kind like Rangiku Minamoto said that "She doesn't deny any requests", why would you say that orihime's acting as if she's kind and all, that's how Tite Kubo Designed her. ._. She's like the late bloomer in the anime...


shes damn annoying, but guess what?

i know (i think, I hope)that she won't get ichigo in the end!! cuz dammmit!! ICHIGO IS RUKIA'S, GET AWAY FROM HIM, you useless weak crap!!

hollowedmirror, she's not the reason ichigo keeps fighting. YES IT'S TRUE that ichigo went to SS to save orihime but also, another big reason was because he really wanted to finish his fight with grimmjow
Member
450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / New York
Offline
Posted 8/2/08

rankin24 wrote:

yet another thread turned to hate towards poor hime.. I'd say she's tite's princess.. you can just tell how much he loves this character*

she's the character who has grown the most, but at the same time still remains a realistic character.. she IS just an average girl (minus shun shun rikka lol) and she's very easy to relate to! she's fallen in love, tries to be strong even when she knows she isn't (at times), sticks up for what she believes in, she's been jealous, she's been hurt, and who hasn't? she is a very true to life character, and I love her to death ♥

I truly don't get why so many people hate her.. yeah her seiyu has one of those voices which you either find super cute or annoying, and I get that.. but manga readers, I don't understand T_T ..she put her life on the line to protect everyone, and she truly isn't weak.. if she wanted, she could "reject" anyone from existing, she just is too kind hearted to do it (although I'm sure tsubaki would like to just let loose every once in a while XD)

anyhoo, hope you enjoyed my little rant ^o^


...........................................................................♥♥..................................................................................


sorry but just because you're kind doesn't cover for being so useless. also because she couldn't fight cause' she was being "kind" other people, her friends had to take the blow and hit while she stands there, with her hands over her mouth in shock. she can't fight at all. shes not the person whos grown the most, i believe thats it obvious that it's ichigo whos grown the most. hes the one who got up on his feet even with servere wounds and he fought and next gave up even when people thought that there was no way for him to win.
2076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Atlanta, Ga.
Offline
Posted 8/3/08

skyangel_1234 wrote:


hollowedmirror wrote:

What's with all of you guys.. @_@
I'm kinda annoyed with all the "I hate Orihime", blah!
Well in my point of view, Orihime's okay, she might be annoying in some episodes because of her hopeless attitude and abilities, but I kinda praise Tite Kubo for making her. She's like one of the cause why Ichigo keeps fighting and all the twists, especially in the Arrancnar Arc (Hey, I'm not referring to IchiHime). She's like the princess i nthe anime and always there when the main character needs help. One of Orihime's characteristic is being kind like Rangiku Minamoto said that "She doesn't deny any requests", why would you say that orihime's acting as if she's kind and all, that's how Tite Kubo Designed her. ._. She's like the late bloomer in the anime...


shes damn annoying, but guess what?

i know (i think, I hope)that she won't get ichigo in the end!! cuz dammmit!! ICHIGO IS RUKIA'S, GET AWAY FROM HIM, you useless weak crap!!

hollowedmirror, she's not the reason ichigo keeps fighting. YES IT'S TRUE that ichigo went to SS to save orihime but also, another big reason was because he really wanted to finish his fight with grimmjow


OK THAT'S IT!!!
4 the love of all that is DARK AND UNHOLY leave the poor girl alone...she has done NOTHING to garner this much HATE! I LIKE the fact that she is soft and some what of a cry baby...and, she isn't WEAK either! NO ONE in the whole world of BLEACH has powers any where NEAR the likes of hers'!!! If I'm Ichigo and I'm getting ready to throw down like there is NO TOMORROW, of course I want some one (in essence) who can control time and space in order to patch me up no matter HOW BAD I get sliced up! Just 'cause she's not a BRUISER like Rukia doesn't mean she is any less worthy as a main character! Oh, by the way...4 all those out there who are soooo insistent that Ichigo is going to end up with Rukia(this means you Hollowedmirror)NOT GOING 2 HAPPEN! here's why....Ichigo is what, 15-16 years old? Rukia is like 1000 years old and DEAD!!! Last time I checked, a LIVE MAN+ DEAD WOMAN=NOPE!!! U CAN'T HAVE BABIES AND GROW OLD WITH A DEAD CHICK! LET IT GOOOOOOOOOOOOOOO....................


Member
450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / New York
Offline
Posted 8/3/08

gravion17 wrote:


skyangel_1234 wrote:


hollowedmirror wrote:

What's with all of you guys.. @_@
I'm kinda annoyed with all the "I hate Orihime", blah!
Well in my point of view, Orihime's okay, she might be annoying in some episodes because of her hopeless attitude and abilities, but I kinda praise Tite Kubo for making her. She's like one of the cause why Ichigo keeps fighting and all the twists, especially in the Arrancnar Arc (Hey, I'm not referring to IchiHime). She's like the princess i nthe anime and always there when the main character needs help. One of Orihime's characteristic is being kind like Rangiku Minamoto said that "She doesn't deny any requests", why would you say that orihime's acting as if she's kind and all, that's how Tite Kubo Designed her. ._. She's like the late bloomer in the anime...


shes damn annoying, but guess what?

i know (i think, I hope)that she won't get ichigo in the end!! cuz dammmit!! ICHIGO IS RUKIA'S, GET AWAY FROM HIM, you useless weak crap!!

hollowedmirror, she's not the reason ichigo keeps fighting. YES IT'S TRUE that ichigo went to SS to save orihime but also, another big reason was because he really wanted to finish his fight with grimmjow


OK THAT'S IT!!!
4 the love of all that is DARK AND UNHOLY leave the poor girl alone...she has done NOTHING to garner this much HATE! I LIKE the fact that she is soft and some what of a cry baby...and, she isn't WEAK either! NO ONE in the whole world of BLEACH has powers any where NEAR the likes of hers'!!! If I'm Ichigo and I'm getting ready to throw down like there is NO TOMORROW, of course I want some one (in essence) who can control time and space in order to patch me up no matter HOW BAD I get sliced up! Just 'cause she's not a BRUISER like Rukia doesn't mean she is any less worthy as a main character! Oh, by the way...4 all those out there who are soooo insistent that Ichigo is going to end up with Rukia(this means you Hollowedmirror)NOT GOING 2 HAPPEN! here's why....Ichigo is what, 15-16 years old? Rukia is like 1000 years old and DEAD!!! Last time I checked, a LIVE MAN+ DEAD WOMAN=NOPE!!! U CAN'T HAVE BABIES AND GROW OLD WITH A DEAD CHICK! LET IT GOOOOOOOOOOOOOOO....................




Rukia is not 1000 years old. And Orihime is weak and useless!!
MAYBE YOU FEEL SORRY FOR HER BUT SHE JUST ANNOYS ME!!!
Posted 8/3/08
she is sexy. one of the coolest anime girls.
1267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / RIGHT BEHIND YOU !
Offline
Posted 8/3/08
LoL this Orihate/love Ruki/love/hate pairing/nonpairing is gonna go on forever, isnt it? Makes me think what would ever happen if any of these heroines die in the anime...

I'll just watch the spectacle with a popcorn bag in my hands lol
2648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / When I'm online u...
Offline
Posted 8/3/08

skyangel_1234 wrote:


gravion17 wrote:


skyangel_1234 wrote:


hollowedmirror wrote:

What's with all of you guys.. @_@
I'm kinda annoyed with all the "I hate Orihime", blah!
Well in my point of view, Orihime's okay, she might be annoying in some episodes because of her hopeless attitude and abilities, but I kinda praise Tite Kubo for making her. She's like one of the cause why Ichigo keeps fighting and all the twists, especially in the Arrancnar Arc (Hey, I'm not referring to IchiHime). She's like the princess i nthe anime and always there when the main character needs help. One of Orihime's characteristic is being kind like Rangiku Minamoto said that "She doesn't deny any requests", why would you say that orihime's acting as if she's kind and all, that's how Tite Kubo Designed her. ._. She's like the late bloomer in the anime...


shes damn annoying, but guess what?

i know (i think, I hope)that she won't get ichigo in the end!! cuz dammmit!! ICHIGO IS RUKIA'S, GET AWAY FROM HIM, you useless weak crap!!

hollowedmirror, she's not the reason ichigo keeps fighting. YES IT'S TRUE that ichigo went to SS to save orihime but also, another big reason was because he really wanted to finish his fight with grimmjow


OK THAT'S IT!!!
4 the love of all that is DARK AND UNHOLY leave the poor girl alone...she has done NOTHING to garner this much HATE! I LIKE the fact that she is soft and some what of a cry baby...and, she isn't WEAK either! NO ONE in the whole world of BLEACH has powers any where NEAR the likes of hers'!!! If I'm Ichigo and I'm getting ready to throw down like there is NO TOMORROW, of course I want some one (in essence) who can control time and space in order to patch me up no matter HOW BAD I get sliced up! Just 'cause she's not a BRUISER like Rukia doesn't mean she is any less worthy as a main character! Oh, by the way...4 all those out there who are soooo insistent that Ichigo is going to end up with Rukia(this means you Hollowedmirror)NOT GOING 2 HAPPEN! here's why....Ichigo is what, 15-16 years old? Rukia is like 1000 years old and DEAD!!! Last time I checked, a LIVE MAN+ DEAD WOMAN=NOPE!!! U CAN'T HAVE BABIES AND GROW OLD WITH A DEAD CHICK! LET IT GOOOOOOOOOOOOOOO....................




Rukia is not 1000 years old. And Orihime is weak and useless!!
MAYBE YOU FEEL SORRY FOR HER BUT SHE JUST ANNOYS ME!!!


Of course orihime is weak!!!!! Her fighting abilities are so weak! Besides ichigo's father is a shinigami and at least more than 100 years old and married ichigo's mother who is a human!!!
Member
18850 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In my room
Offline
Posted 8/20/08
I like Orehime if it weren't for her Rukia, Chad, Ishida, & Ichigo would be dead. But I have 2 admit it is her fault that everyone else get hurt protecting her!!
4175 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 8/20/08

xxxxLMAOxxxx wrote:

orihime ,i hate her cos loads of people got hurt in the process of just trying to save her and she still try to be cheerful.Hell,she almost made ishida,renji,ichigo,and practically half of the gotei 13 die just trying to save her


rukia caused the same shit when ichigo and co came to save her.
don't act like this shit is new
Member
300 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / planet earth
Offline
Posted 8/21/08

gravion17 wrote:


skyangel_1234 wrote:


hollowedmirror wrote:

What's with all of you guys.. @_@
I'm kinda annoyed with all the "I hate Orihime", blah!
Well in my point of view, Orihime's okay, she might be annoying in some episodes because of her hopeless attitude and abilities, but I kinda praise Tite Kubo for making her. She's like one of the cause why Ichigo keeps fighting and all the twists, especially in the Arrancnar Arc (Hey, I'm not referring to IchiHime). She's like the princess i nthe anime and always there when the main character needs help. One of Orihime's characteristic is being kind like Rangiku Minamoto said that "She doesn't deny any requests", why would you say that orihime's acting as if she's kind and all, that's how Tite Kubo Designed her. ._. She's like the late bloomer in the anime...


shes damn annoying, but guess what?

i know (i think, I hope)that she won't get ichigo in the end!! cuz dammmit!! ICHIGO IS RUKIA'S, GET AWAY FROM HIM, you useless weak crap!!

hollowedmirror, she's not the reason ichigo keeps fighting. YES IT'S TRUE that ichigo went to SS to save orihime but also, another big reason was because he really wanted to finish his fight with grimmjow


OK THAT'S IT!!!
4 the love of all that is DARK AND UNHOLY leave the poor girl alone...she has done NOTHING to garner this much HATE! I LIKE the fact that she is soft and some what of a cry baby...and, she isn't WEAK either! NO ONE in the whole world of BLEACH has powers any where NEAR the likes of hers'!!! If I'm Ichigo and I'm getting ready to throw down like there is NO TOMORROW, of course I want some one (in essence) who can control time and space in order to patch me up no matter HOW BAD I get sliced up! Just 'cause she's not a BRUISER like Rukia doesn't mean she is any less worthy as a main character! Oh, by the way...4 all those out there who are soooo insistent that Ichigo is going to end up with Rukia(this means you Hollowedmirror)NOT GOING 2 HAPPEN! here's why....Ichigo is what, 15-16 years old? Rukia is like 1000 years old and DEAD!!! Last time I checked, a LIVE MAN+ DEAD WOMAN=NOPE!!! U CAN'T HAVE BABIES AND GROW OLD WITH A DEAD CHICK! LET IT GOOOOOOOOOOOOOOO....................








ichigo's dad and mom made it work didn't they? :D

orihime's less annoying in the manga...maybe's it's because you can't hear her voice...
but i am still a big ichi-hime fan.
2076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Atlanta, Ga.
Offline
Posted 8/21/08

supeR_kOn wrote:


gravion17 wrote:


skyangel_1234 wrote:


hollowedmirror wrote:

What's with all of you guys.. @_@
I'm kinda annoyed with all the "I hate Orihime", blah!
Well in my point of view, Orihime's okay, she might be annoying in some episodes because of her hopeless attitude and abilities, but I kinda praise Tite Kubo for making her. She's like one of the cause why Ichigo keeps fighting and all the twists, especially in the Arrancnar Arc (Hey, I'm not referring to IchiHime). She's like the princess i nthe anime and always there when the main character needs help. One of Orihime's characteristic is being kind like Rangiku Minamoto said that "She doesn't deny any requests", why would you say that orihime's acting as if she's kind and all, that's how Tite Kubo Designed her. ._. She's like the late bloomer in the anime...


shes damn annoying, but guess what?

i know (i think, I hope)that she won't get ichigo in the end!! cuz dammmit!! ICHIGO IS RUKIA'S, GET AWAY FROM HIM, you useless weak crap!!

hollowedmirror, she's not the reason ichigo keeps fighting. YES IT'S TRUE that ichigo went to SS to save orihime but also, another big reason was because he really wanted to finish his fight with grimmjow


OK THAT'S IT!!!
4 the love of all that is DARK AND UNHOLY leave the poor girl alone...she has done NOTHING to garner this much HATE! I LIKE the fact that she is soft and some what of a cry baby...and, she isn't WEAK either! NO ONE in the whole world of BLEACH has powers any where NEAR the likes of hers'!!! If I'm Ichigo and I'm getting ready to throw down like there is NO TOMORROW, of course I want some one (in essence) who can control time and space in order to patch me up no matter HOW BAD I get sliced up! Just 'cause she's not a BRUISER like Rukia doesn't mean she is any less worthy as a main character! Oh, by the way...4 all those out there who are soooo insistent that Ichigo is going to end up with Rukia(this means you Hollowedmirror)NOT GOING 2 HAPPEN! here's why....Ichigo is what, 15-16 years old? Rukia is like 1000 years old and DEAD!!! Last time I checked, a LIVE MAN+ DEAD WOMAN=NOPE!!! U CAN'T HAVE BABIES AND GROW OLD WITH A DEAD CHICK! LET IT GOOOOOOOOOOOOOOO....................








ichigo's dad and mom made it work didn't they? :D

orihime's less annoying in the manga...maybe's it's because you can't hear her voice...
but i am still a big ichi-hime fan.



INDEED THEY DID....but I have theory! Who is to say that Ichigo's Dad wasn't a substitute Shinigami as well!? AHHHHHHHHHH, YES.......think about it? He has the power levels of a captain but no markings indicating any squad right? just like Ichigo, remember Ichigo isn't the 1st substitute shinigami...........
Member
300 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / planet earth
Offline
Posted 8/22/08
whoops! i said that i was an ichi-hime fan!!!!!! NO NO NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i meant that i was all for ichigo and rukia!!!!!!!!!!!!!!!!! wahh!!!!!

Member
300 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / planet earth
Offline
Posted 8/22/08
hmmm...ichigo's dad was a captain ( most likely ) so could a sub. shinigami become a captain?
Member
20216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In California, in...
Offline
Posted 8/26/08
this is getting annoying,theres been to many things about orihime and such >:O i mean really,there has to be other things to talk about other than being mean to orihime,shes fictional! take it easy!
Member
15149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Where you are?
Offline
Posted 8/27/08
Orihime is strong beautiful and kind. Everybody arguments is invalid. Rukia got more people hurt in bleach then anybody. But all you guy see is her big chest. Really you guy need a life.

PS rukia a worthless skanbag slut. Sorry but i can't leave without a insulting her.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.