First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
[TwActress]Tammy Chen Yi Rong
Posted 6/2/08
i have not seen lavender...
and i'm not even planning to watch...
but! not for today... haha! coz i changed my mind...
972 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / in mah palace
Offline
Posted 6/2/08

frogPRINCE13 wrote:

gorgeous ne but most of her dramas are like period drama
and i read somewhere that she have a new drama with ming dao


auhm where did you read tha???
ming dao and tammy chen???
860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / in ur heart
Offline
Posted 6/2/08

kashieca_yen wrote:


frogPRINCE13 wrote:

gorgeous ne but most of her dramas are like period drama
and i read somewhere that she have a new drama with ming dao


auhm where did you read tha???
ming dao and tammy chen???


yeah read about it too
but i hink she's not the female lead
i think the title is Qiao Qiao Ai Shang Ni
its the come back drama of ming dao
412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / mars
Offline
Posted 6/2/08

stickynote_girl wrote:


kashieca_yen wrote:


frogPRINCE13 wrote:

gorgeous ne but most of her dramas are like period drama
and i read somewhere that she have a new drama with ming dao


auhm where did you read tha???
ming dao and tammy chen???


yeah read about it too
but i hink she's not the female lead
i think the title is Qiao Qiao Ai Shang Ni
its the come back drama of ming dao


yup that's the title
i don't know the female lead though
i hope its qiao en
Posted 6/2/08
hmm..anyone know where to watch MOUSE LOVE RICE online with eng subs or buy it?...cuz i really really want to watch it cuz there's ambrose and tammy!...i wonder if they're dating cuz they look cute together as a couple..^^..oh yeah, watch her drama "The New Breath of Love" on cr...it's really good..^^
860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / in ur heart
Offline
Posted 6/3/08

frogPRINCE13 wrote:


stickynote_girl wrote:


kashieca_yen wrote:


frogPRINCE13 wrote:

gorgeous ne but most of her dramas are like period drama
and i read somewhere that she have a new drama with ming dao


auhm where did you read tha???
ming dao and tammy chen???


yeah read about it too
but i hink she's not the female lead
i think the title is Qiao Qiao Ai Shang Ni
its the come back drama of ming dao


yup that's the title
i don't know the female lead though
i hope its qiao en


it not qiao en
but i hope for a new drama with both of them
i miss mingen tandem
860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / in ur heart
Offline
Posted 6/3/08 , edited 6/3/08

extraordinaryboa wrote:

hmm..anyone know where to watch MOUSE LOVE RICE online with eng subs or buy it?...cuz i really really want to watch it cuz there's ambrose and tammy!...i wonder if they're dating cuz they look cute together as a couple..^^..oh yeah, watch her drama "The New Breath of Love" on cr...it's really good..^^


i think you can watch it at youtube but i'm not sure if its still there
Posted 6/3/08

stickynote_girl wrote:


extraordinaryboa wrote:

hmm..anyone know where to watch MOUSE LOVE RICE online with eng subs or buy it?...cuz i really really want to watch it cuz there's ambrose and tammy!...i wonder if they're dating cuz they look cute together as a couple..^^..oh yeah, watch her drama "The New Breath of Love" on cr...it's really good..^^


i think you can watch it at youtube but i'm not sure if its still there


okay..thanks..i'll check it out..^^
2972 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / north pole O_-
Offline
Posted 6/3/08
love tammy chen!

i like her drama...MOUSE LOVES RICE...
860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / in ur heart
Offline
Posted 6/5/08

extraordinaryboa wrote:


stickynote_girl wrote:


extraordinaryboa wrote:

hmm..anyone know where to watch MOUSE LOVE RICE online with eng subs or buy it?...cuz i really really want to watch it cuz there's ambrose and tammy!...i wonder if they're dating cuz they look cute together as a couple..^^..oh yeah, watch her drama "The New Breath of Love" on cr...it's really good..^^


i think you can watch it at youtube but i'm not sure if its still there


okay..thanks..i'll check it out..^^


welcome
412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / mars
Offline
Posted 6/8/08

extraordinaryboa wrote:

hmm..anyone know where to watch MOUSE LOVE RICE online with eng subs or buy it?...cuz i really really want to watch it cuz there's ambrose and tammy!...i wonder if they're dating cuz they look cute together as a couple..^^..oh yeah, watch her drama "The New Breath of Love" on cr...it's really good..^^


i just watched it and so far so good
waiting for episode 2
860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / in ur heart
Offline
Posted 6/27/08
i'm starting to watch her new series
it was good but iwould love to see herwith AMBROSE again
1934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California
Offline
Posted 6/27/08
sadl never heard of her but seems pretty in the pic
972 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / in mah palace
Offline
Posted 6/29/08

xDoubleeTroublee wrote:

sadl never heard of her but seems pretty in the pic


try watching some of her dramas she's not just a pretty she acts well too
12803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / if i tell, u migh...
Offline
Posted 6/29/08
she's preeeeeeeeeeeetttyyyy .. love her hairs
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.