First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply [FanFic] My "Kinpachi-Sensei" Fanfic
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/25/08
WOAH!!
Chinen grabbed Yamada's necktie?!
OMGosh!! that scene would look soOoo cute!! ^-^

It's getting darker and darker!!
..getting more interesting!!
..more exciting!!

Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 5/25/08
yaya!!!
can't wait for the next part!!!!

Prize for commenting first :
1) h4CkSigN
2) blaue_lucifier [sorry if i spell your name wrong
3) hsj9392
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/25/08
hehe.. about detective... at the moment i don't know how to bring it in..... gomen ne~ but he will be one...

muhahahaaha!!! gosh i would love to post everything i wrote yet to see what you would say but then there is no fun....
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/25/08
Oh no!!
I was third??
XD

Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 5/25/08
its ok!!
top 3 is still best!! xD

Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 5/25/08

chika-pyon wrote:

hehe.. about detective... at the moment i don't know how to bring it in..... gomen ne~ but he will be one...

muhahahaaha!!! gosh i would love to post everything i wrote yet to see what you would say but then there is no fun....


haha yea!!
must make the people curious
then they'll keep watching and waiting xD

Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/25/08
hehe.....
and about the ranking... congrats you all... but i don't know if it's sth sooo special to be the first to comment on my fanfic....
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 5/25/08
nono!!
your a celebrity!!
your our master!!
everything we say or do to you or your thread is special

at least thats what i think..
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/25/08
yay girlz..... hehe you're so nice to me......
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 5/25/08
of course!!
your our master!!
you help out alot with this fan club!! =D
Member
632 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ~In Front Of The...
Offline
Posted 5/25/08
O.O WOW !! Nice story!! Pls hurry wif the next part!!
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 5/25/08
I agree!!
You're helping out a lot in this fanclub!!

us being nice??
I think you were the one who showed kindness first!!

Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/25/08

ZeroFillLove wrote:

O.O WOW !! Nice story!! Pls hurry wif the next part!!


hehe thx a lot for the comment!
hmmm i wanna know what you all say about the next part but... it wpuldn't be funny then or shall i post it? waaah*chaotic*
Member
632 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ~In Front Of The...
Offline
Posted 5/25/08
=D =D =D I love yama-chan *o*
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/25/08

hsj9392 wrote:

I agree!!
You're helping out a lot in this fanclub!!

us being nice??
I think you were the one who showed kindness first!!



thanccie!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.