First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Philippine version of Kim sam soon???
Member
3893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
in limbo
Offline
Posted 8/2/08
well its entertaining... i like it..
Member
3893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
in limbo
Offline
Posted 8/2/08 , edited 8/6/08

aenghel08 wrote:

will they air it in GMA pinoy tv??
coz here in TFC.. My Girl is airing.. :D



im watching it in pinoy channel tv - AKO SI KIM SAM SOON
they are updated up to episode 27... thanks to our kababayan...
just follow this link
http://www.pinoychannel.tv/user/shouketsu2k4
5337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / South Korea...
Offline
Posted 8/5/08
uhhmm.. i continue on watching kim sam soon,, the filipino version.. n i find it getting better after each episode.. its soo hilarious... but it still cannot beat the original version.. n the my girl .. filipino version.. even if i watchg it from episode to episode.. i dont really love it.. i dunno why,, im currently watching..
- DYESEBEL..
- CODENAME:ASERO
- AKO SI KIM SAM SOON
-
824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 8/8/08
yes,,, maybe not
37 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / california
Offline
Posted 8/10/08
DUDE!
all i can say is that Philippines need to make up their own shit!
like dude i love Kim Sam Soon! &i have GMA&im like watching it and im so disappointed!
I LOVE MARK ANTHONY,THOUGH!
Regine's acting sucks! like its too over done!
like KSS wasn't at all sloppy&ill mannered! and the way Regine portrays KSS is like WTF?!?!?
I can't watch it, it pisses the crap out of me.
Kim ah seoh* is that her name? is just an excellent actress and Regine can't top that!
but Mark Anthony is WOW(:
idk he's just AWWW!


&i heard GMA wants to do Full House with Richard Guttierez&Marian Rivera!
&im like no!!!!!!!!!!!!!
but at the same time Marian can ACT!




BUT MY POINT IS THAT DON'T REMAKE!
ITS NEVER GONNA BE BETTER THAT THE ORIGINAL!


LOL I LOVE HOW KOREANS ARE TAKING OVER THE PHILIPPINES(:
LAST TIME I VISITED IT WAS LIKE KOREANS EVERYWHERE(:
Member
4181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 8/11/08
her name is kim suh ah. you were close. nothing, and i mean NOTHING, could compare to the original drama.
143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 8/13/08
ughh the leads are all ugly.
im filipino but i think filipinos should stop making remakes of kdramas! make their own!
143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 8/13/08

tardwithafart wrote:

DUDE!
all i can say is that Philippines need to make up their own shit!
like dude i love Kim Sam Soon! &i have GMA&im like watching it and im so disappointed!
I LOVE MARK ANTHONY,THOUGH!
Regine's acting sucks! like its too over done!
like KSS wasn't at all sloppy&ill mannered! and the way Regine portrays KSS is like WTF?!?!?
I can't watch it, it pisses the crap out of me.
Kim ah seoh* is that her name? is just an excellent actress and Regine can't top that!
but Mark Anthony is WOW(:
idk he's just AWWW!


&i heard GMA wants to do Full House with Richard Guttierez&Marian Rivera!
&im like no!!!!!!!!!!!!!
but at the same time Marian can ACT!




BUT MY POINT IS THAT DON'T REMAKE!
ITS NEVER GONNA BE BETTER THAT THE ORIGINAL!


LOL I LOVE HOW KOREANS ARE TAKING OVER THE PHILIPPINES(:
LAST TIME I VISITED IT WAS LIKE KOREANS EVERYWHERE(:



AGREE!!


and koreans in the philippines?!?
....vacation time!!
29 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/15/08
haha. i maybe a filipino, but kim sam soon phil. version sucks big time. no offense to those regine fans. she's too old for the remake. and mark and her don't have any spark at all. lol
269 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F
Offline
Posted 8/16/08
Hello Please Join

iMARK Forum for all the Fans of MARK ANTHONY FERNANDEZ

http://imark.lifeme.net/
http://imark.lifeme.net/
http://imark.lifeme.net/
http://imark.lifeme.net/
1194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Seattle
Offline
Posted 8/19/08
i know it came from a korean drama and i love this drama, but i find it funny they are gonna use the korean names, or i think they are, since the title is "ako si kim samsoon"

and the thing about her name being old fashioned or something won't mean anything in the philippines.
736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Philippines,UAE
Offline
Posted 8/27/08
naaaaaaaah it is hillarous but still ...original is the best.....REGINE is sooooo ugly..
121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Cathedral City
Offline
Posted 8/30/08
watch sub version of Ako si Kim Samsoon http://www.crunchyroll.com/group/CRSeries_-_My_Name_is_Kim_Sam_Soon_Philippines
743 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / the city that nev...
Offline
Posted 9/1/08
oh gawd....horrid. why in the name of jebus would anyone want to compare with the original...it was already great.
Toa
1137 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In front of your...
Offline
Posted 9/2/08
Uhm...too many negative comments. Just stop watching it if it pisses you too much ...
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.