First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Post Reply Do you think Yamada is chubby?
Member
2792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Japan
Offline
Posted 5/27/08
he ish chubby!! ><
but he's shoo cute <333
if he's gonna get thinner than he is now..
then ii have to be THINNER
than him.. xDD


no.. wait..
NOOOOO
DUN GET THINNER RYO-CHAN!!
PLZ PLZ PLZ><
nononono..no..argh..no!!!!
**panicking**
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 5/27/08
waaa!! ryo-chan_lover!! o_o
calm down calm down!!
i'm sure he won't get so thin ^-^
his chubbiness is in his DNA!!!
Member
956 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 5/27/08
hmmm, when he was younger he was really quite chubby .. BUT THAT MAKES HIM CUTE!
but now... yeah a lot of work n everthing he gotten a bit thinnner... but when stands nxt to yuto he still looks chubby, cause yuto's too skinny! lolz
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/27/08
yes yes!! but i agree with ryochanlover...
Member
956 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 5/27/08

ryo-chan_lover wrote:

he ish chubby!! ><
but he's shoo cute <333
if he's gonna get thinner than he is now..
then ii have to be THINNER
than him.. xDD


no.. wait..
NOOOOO
DUN GET THINNER RYO-CHAN!!
PLZ PLZ PLZ><
nononono..no..argh..no!!!!
**panicking**


breathe!!!! slowly.....clam down.....
dun worry he won't get thin THAT fast...
Member
956 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 5/27/08
ppl relax... ryo chan's not getting thinner anythime soon, like hsj chan said CHUBBINESS IS IN HIS DNA!
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 5/27/08
eto.. hsj~chan didn't say that.. i said that ^^;;
Member
2792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Japan
Offline
Posted 5/27/08
.....。
*breath in*
*breah out*
*breath in*
*bre..chocked..* ((watever it spells!!))
uhh... ummm..
okay!!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
*5mins later*
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
*ii think ii got crazy now..*
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 5/27/08
o_o
just don't get a heart attack or something
><;;
=D but glad to see alot of active people now ^-^
Member
956 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 5/27/08

h4CkSigN wrote:

eto.. hsj~chan didn't say that.. i said that ^^;;


omg SORRY! ... I KEEP GETTING MIXED UP WIT ALL THE NAMES...
getting a headache from reading to many stuff at one time...

hontou ni gomen!
Member
956 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 5/27/08
its fun~ i think we can jus continue chattig thru the night!
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/27/08

ryo-chan_lover wrote:

.....。
*breath in*
*breah out*
*breath in*
*bre..chocked..* ((watever it spells!!))
uhh... ummm..
okay!!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
*5mins later*
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
CHABBINESS IS IN HIS DNA!!
*ii think ii got crazy now..*

*goes with ryochanlover* deep beath... no problem ryochanlover
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/27/08

blaue_lucifer wrote:

its fun~ i think we can jus continue chattig thru the night!


do it!! no problem over here ^_~
Member
632 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ~In Front Of The...
Offline
Posted 5/27/08
i'm not that active now gotta sleep early >< tml gotta go get my specs *off topic*
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/27/08

ZeroFillLove wrote:

i'm not that active now gotta sleep early >< tml gotta go get my specs *off topic*


as long you post enough it's okay!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.