First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
[KActress] Song Hye Kyo/Gyo
Posted 2/6/07 , edited 9/29/07
Dont know if there was any thread ever made about her, but if this is the first then so be it.

i <3 her.
she's my favorite.



i liked full house, thought my girl and I was great.. can wait for her next movie...

4294 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Heaven
Offline
Posted 2/6/07
*Gasp* I'm a giant Song Hye Kyo/Gyo fan, sometimes, I feel like I'm her stalker(over exaggerated) I think she's the most gorgeus Asian celebrity. I liked her in All In, Autumn In my Heart, and Full House.
2104 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / (not real answer)...
Offline
Posted 2/6/07
Full House, loved it, love her!
46535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/6/07
wow......wow I am speechless
Posted 2/6/07

mauz15 wrote:

wow......wow I am speechless


trust me mauz,

i was the same exact way.

LOL
4849 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Lima-Perú
Offline
Posted 2/6/07
Yeah Hye the best !! she's my favorite korean actress
455 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Sugbo.. Philippines
Offline
Posted 2/9/07
she's one of the most beautiful koreans in earth... she's really pretty!!!
846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Canada
Offline
Posted 2/9/07
LMAO a whole thread on just her? actually i thought her full house show was amazing. she's really funny as well...i think i have her on my space im not to sure? havent used it in ages i should check it out. anyways my next drama/movie im gonna watch on of hers.
3629 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 2/9/07
Yeah SHK is my favorite actress, she's so pretty. I ABSOLUTELY loved Full House and Autumn Story was nice too. She's a really good actress, so I really would like to see her starring in more kdramas. (^∇^)

Posted 2/9/07
She''s ABoslutey Gorgeous, I saw Her in this one movies forgot what's its called but its about two families who got their daughters switched and later finds out about it and Oh Whatever ITs just So Sad > I Cried My ass OFF
Posted 2/9/07

sinoy1 wrote:

LMAO a whole thread on just her?



OH YES!
man I can talk about this chick all day, freaking loved her in my girl and I...
i really liked the OST of that movie.

I love her so much I did a vector portrait of her in adobe illustrator...

man I never got tired of looking at that face.


13014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / F / in the club
Offline
Posted 2/9/07
I'm done watching Full House yesterday; and yes, i love Song Hye Kyo too.
382 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/9/07
yep she's pretty ... in fact my friend is inlove w/ her tsktsktsk
13014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / F / in the club
Offline
Posted 2/9/07
^ yeah yeah yeah i know choi.. and that somebody is madly in love with her.
382 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/9/07
hehehe got that right simple
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.