First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
Do you wish Hitsugaya Toushirou from Bleach was taller?
9881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / underwater
Offline
Posted 6/16/08
nah, I like him the way he is :D
shorty X3
but maybe he can grow alittle bit taller..
1802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / UK :P
Offline
Posted 6/17/08
hmm i wish he was a bit more adult, he wud look a little cooler than cuter
Member
6983 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / California....Som...
Offline
Posted 6/17/08
Nope! Hitsugaya being short is wat makes him unique from all the other captains and soul reapers!
380 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Canada
Offline
Posted 6/17/08
NO -.-!! that would totally destroy his whole character
102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / somewhere
Offline
Posted 6/17/08
No because it ruins the whole "genious" concept.
Member
1077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / New Soul Society
Offline
Posted 6/18/08
i would say hes better short because he still has cubby cheeks
97 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In my own world
Offline
Posted 6/18/08
Well he is a child still so he must not be tall right now but in te future yes I want him taller
161 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Below Sea Level
Offline
Posted 6/19/08
i like him short. that way you can make fun of him when he takes those pictures with all of the tall guys in bleach.
2092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ~In the Abyss~
Offline
Posted 6/21/08
i like 'im just the way he is cause its watz special bout him
64 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M
Offline
Posted 6/21/08
no....he looks cool the way he is and he looks cool short! that's why everybody likes him!
24938 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Texas
Offline
Posted 6/21/08
I think he should stay short cuz he's cute. I love his serious nature, it makes him look cool.
223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / SouthWest
Offline
Posted 6/22/08
nah..not really..he's cute that way..^^
2496 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Southern California
Offline
Posted 6/22/08
if he was taller it would be like another ichigo i like him short also with htis icey wings and him being small make those wings gianormus
Member
6005 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / quezon city
Offline
Posted 6/22/08
even he is short or tall. I adore him coz he is so good captain. haha
10652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Guess! Still don'...
Offline
Posted 6/22/08
Why? It is kinda hilarious that evere human mistakes him as a primary student! LOL
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.