First  Prev  1  2  Next  Last
wonder girls so hot
1731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Oakland
Offline
Posted 5/25/08
what do u think of the song?

Posted 5/25/08
Whys there two threads of this? ;O
25167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / New York City
Offline
Posted 6/2/08
lol the song is concieted and catchy at the same time but i like the song =]
25 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 6/3/08
EWWWWWww
45665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Fort Hood Texas
Offline
Posted 6/3/08
uhh i like da beat... n da girls ROFL but kinda annoyin cuz my sis plays da song so much lol
412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Virginia
Offline
Posted 6/7/08
could anyone tell me who is the girl that raps in this song, i think shes really good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^_^
Posted 6/7/08
This could have been discussed in the other Wondergirl threads. I think they're pretty but a little on the skanky side.
Posted 6/7/08

babby25544 wrote:

could anyone tell me who is the girl that raps in this song, i think shes really good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^_^


Yoo Bin...
412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Virginia
Offline
Posted 6/7/08

puppet89 wrote:


babby25544 wrote:

could anyone tell me who is the girl that raps in this song, i think shes really good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^_^


Yoo Bin...


thanx i've been wondering for a long time!!!!!!!!!!!!
Posted 6/7/08
i likeee the song!!
yoobin is very very cutee theree!!
Posted 6/7/08
32587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / singapore
Offline
Posted 6/9/08
i didn't know them actually =X but i thought the song was really nice.. haha gonna check up on them ^^
Posted 6/13/08
the song was good ... i like the rap part

257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / at the moment ore...
Offline
Posted 6/13/08
The rap was the best part. Conceited yea, but we all have to admit that we're all conceited in our own way haha and it's a fun song why not enjoy it?
5162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Himitsu♥♥ ~_^
Offline
Posted 6/13/08
I think they are pretty but when I listened to their song... it sounded just like American hip hop.. just like Amuro Namie.. she is pretty as well but her music sound like American hip hop too lol I don't know I just find it weird. but yes, they are pretty.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.