First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Be Honest - Who steals at anime expo ?
Posted 5/31/08

nicknatts wrote:

wat kind of gangster black guy goes to an anime expo?? would be a funny sight to see


mate you should of come with me, i rolled in there with two of them(one behind each shoulder) only joking, i dragged two mates a long before we went to football. i mean these guys are about 6' 2' and usually deal with the troubles for me when we go out for a good old drink!!!!
Posted 6/1/08

mackreki wrote:


Sognidolci wrote:


Jimmehh wrote:


Sognidolci wrote:

I never been to Anime Expo, but is it THAT easy to steal at that convention? I mean, is the security very bad or something? Because if it is, I'm going to Anime Expo! lol jk


It's like them shops that put fruit outside their shop.
All you need is some people around you to make it look like its busy then you can find the right time to snatch.


Interesting....Is Anime Expo infamous for this?


I've been to multiple conventions in multiple countries , and inevitably it always happens . There are just a ton of dishonest people in the world , and these places are always very crowded .

I have seen people get caught , and that is a pretty hilarious thing to see .


lol i saw someone get caught, so they ran away, got cornered by security and started swinging their zanpaktou at them... how pathetic
6656 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / In your head eati...
Offline
Posted 6/1/08
I know of two people, but it was anime boston.
Posted 6/1/08

cutie_chink_3192 wrote:


mackreki wrote:


Sognidolci wrote:


Jimmehh wrote:


Sognidolci wrote:

I never been to Anime Expo, but is it THAT easy to steal at that convention? I mean, is the security very bad or something? Because if it is, I'm going to Anime Expo! lol jk


It's like them shops that put fruit outside their shop.
All you need is some people around you to make it look like its busy then you can find the right time to snatch.


Interesting....Is Anime Expo infamous for this?


I've been to multiple conventions in multiple countries , and inevitably it always happens . There are just a ton of dishonest people in the world , and these places are always very crowded .

I have seen people get caught , and that is a pretty hilarious thing to see .


lol i saw someone get caught, so they ran away, got cornered by security and started swinging their zanpaktou at them... how pathetic



lmao, did he start shouting BANKAI!!! and nothing happened, apart from him looking very stupid
Posted 6/2/08

stiffler2100 wrote:


cutie_chink_3192 wrote:


mackreki wrote:


Sognidolci wrote:


Jimmehh wrote:


Sognidolci wrote:

I never been to Anime Expo, but is it THAT easy to steal at that convention? I mean, is the security very bad or something? Because if it is, I'm going to Anime Expo! lol jk


It's like them shops that put fruit outside their shop.
All you need is some people around you to make it look like its busy then you can find the right time to snatch.


Interesting....Is Anime Expo infamous for this?


I've been to multiple conventions in multiple countries , and inevitably it always happens . There are just a ton of dishonest people in the world , and these places are always very crowded .

I have seen people get caught , and that is a pretty hilarious thing to see .


lol i saw someone get caught, so they ran away, got cornered by security and started swinging their zanpaktou at them... how pathetic



lmao, did he start shouting BANKAI!!! and nothing happened, apart from him looking very stupid


lol nah he was just swinging for his dear life. that wdve been really funny tho lol
4009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Australia
Offline
Posted 6/2/08
I see the opportunities, but I never have.
5384 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ふぃりぴん!
Offline
Posted 6/2/08
^same
1766 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / beside you.
Offline
Posted 6/2/08
haha.. i planned to but i didn't..
1734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Melbourne
Offline
Posted 6/2/08
When i went, i stole a house, a car, a horse, a pen, a nut, a lank and a small girl's virginity. Her schmunt was deeeeeelish.
435 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / p_city!
Offline
Posted 6/2/08
i only went there once...and i never thought of stealing...haha...corny..
2798 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / London, UK
Offline
Posted 6/2/08

sweet_sacrifice777 wrote:


shootemup wrote:


cutie_chink_3192 wrote:

ok so i went to anime expo for the first time on saturday and i realised that a LOT of ppl were stealing. can u admit to doing it?


If you went to the london MCM expo yesterday at the ExCel, you most probably saw me, and i most probably saw you. And yes, loads of people stole there... to be honest (i hope im not being a typical racial steriotypical bastard here) but most of the people who were stealing stuff were always black, and they always had those baseball caps and shit on (they were wanna-be gangstars to be more exact, like 50 cent and those crappy rap artists). To be honest, why would a guy like that wanna come to an expo?


AHTL wrote:


AnimeKami wrote:


AHTL wrote:

What's an anime expo?

And what do you define as stealing?

As in taking objects from a place, or reusing something made by someone else ~ without permission?


lol anime expo is well if u said it as a joke then lol but if not its a place were ppl gather and have a anime party kind of


Anime party..?

Do you mean anime con?


An anime expo is a place where many anime fans go, meet socialize and gather. They sell many imported stuff that you can only buy from japan and things, you play brand new games that arn't out, people cos-play, (just in case you don't know, cos-play is when you dress up as an anime character). They have drawing competitions and sell manga's, games, DVD box sets (all dubbed/subbed), game competitions and things. It sounds boring, but it is really fun. Many star guests go there.

www.londonexpo.com ---- that's the main site for the one in london.


about the stealing thing.....i find that very racist what you said....


That's exactly why i said "(i hope im not being a typical racial steriotypical bastard here"......... but yeah, it was the truth. two epole stole infornt of my eyes, and guess what it was? A flipping naruto necklace thingy which costed little as £1 ¬_¬
1711 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / S'pore
Offline
Posted 6/2/08
never been to one so how am i gonna do tat..
813 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Sweden
Offline
Posted 6/2/08
NO.. i culd NEVER EVER EVER! steal something.. that's not good for my karma tought Well.. Why stealing btw?
If you can't aford it .. Then you can't have it.. Isn't that more than right?
430 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Nashville
Offline
Posted 6/2/08
it's so easy to steal at cons, but i won't do it unless i REALLY want the item. x)
16316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Bangalore,India
Offline
Posted 6/2/08
never went to an anime con but wudnt steal.
of course,if some1 else took the risk and sold me their merchandise for discount,i'd buy it(like my iPod)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.