First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Why Zero?
Posted 11/8/08

well it's a different kaname..
it's kaname chidori from full metal panic


Ooooh.... haha, makes sense. Cuz if you were a Kaname Kuran fan, I would have to slice your throat.

Member
20287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 11/8/08

joyfuljoy22 wrote:


well it's a different kaname..
it's kaname chidori from full metal panic


Ooooh.... haha, makes sense. Cuz if you were a Kaname Kuran fan, I would have to slice your throat.



LOLz
i just don't like kuran....
i'm all for kiryuu-kun
Posted 11/8/08

LOLz
i just don't like kuran....
i'm all for kiryuu-kun


Damn right. Zero is just so, OMG! *Mmm!* I could just eat him! But that would be a waist.

Member
20287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 11/8/08

joyfuljoy22 wrote:


LOLz
i just don't like kuran....
i'm all for kiryuu-kun


Damn right. Zero is just so, OMG! *Mmm!* I could just eat him! But that would be a waist.



NNNNNOOOOO!
don't eat him....LOLz
we should all join forces and hunt down all kuran fans and burn them alive....ROFL
Posted 11/8/08

NNNNNOOOOO!
don't eat him....LOLz
we should all join forces and hunt down all kuran fans and burn them alive....ROFL


definately. except, after that latest episode, i wouldnt be surprised if Kaname fans around the world changed their ways.

Member
20287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 11/8/08

joyfuljoy22 wrote:


NNNNNOOOOO!
don't eat him....LOLz
we should all join forces and hunt down all kuran fans and burn them alive....ROFL


definately. except, after that latest episode, i wouldnt be surprised if Kaname fans around the world changed their ways.



ohhh i really hate him in that epi!
that a'hole, always hurting zero's feelings
Posted 11/8/08

ohhh i really hate him in that epi!
that a'hole, always hurting zero's feelings


OMG, I knooow! He acts all, "omg, look at me, im a pure blood and i can do whatever i want."
He gets whatever he wants and is so selfish and into himself. Zero needs to kill him.


Member
20287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 11/8/08

joyfuljoy22 wrote:


ohhh i really hate him in that epi!
that a'hole, always hurting zero's feelings


OMG, I knooow! He acts all, "omg, look at me, im a pure blood and i can do whatever i want."
He gets whatever he wants and is so selfish and into himself. Zero needs to kill him.




yes his so selfish!! i really hate him!!
and i think his just using zero for his own good......
Posted 11/8/08

yes his so selfish!! i really hate him!!
and i think his just using zero for his own good......


I know! He totally is! He is such a slimy coward. Hate him.

Member
20287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 11/8/08

joyfuljoy22 wrote:


yes his so selfish!! i really hate him!!
and i think his just using zero for his own good......


I know! He totally is! He is such a slimy coward. Hate him.



i hope he dies in the end...LOL
Posted 11/8/08

i hope he dies in the end...LOL



HE BETTER!
(LMAO.... this forum turned into a Kaname-bashing forum!)


Member
20287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 11/8/08

joyfuljoy22 wrote:


i hope he dies in the end...LOL



HE BETTER!
(LMAO.... this forum turned into a Kaname-bashing forum!)




we should rename this as "rant tread for kaname",,,,ROFL
Member
29465 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Okinawa, Japan
Offline
Posted 11/8/08

kaname08 wrote:

he's the only reason i'm watching vk....
i love every single thing about him


So true and agreed.
Posted 11/30/08


Zero is the only reason I watch VK!

........¶¶¶¶¶¶............¶¶¶¶¶¶
....¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶....¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
..¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶........¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶........¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶....¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ..¶¶¶¶¶
..¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
......¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
..........¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
..............¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
..................¶¶¶¶¶¶¶¶
......................¶¶¶¶


~~~~zeroXyuuki 4ever

Posted 12/13/08
he's sooo sooo smexy x3 and he has a cool personality
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.