First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Post Reply Ice Angel's Dorm
37460 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 6/2/08
I loove ice>
Posted 6/2/08

Tatako-san wrote:

yea really...........does anyone like ice cream?

*appears in the wind* i want one a strawberry one pls, i need something cool n nice n ice cream fits that oh btw can i trespass for a while???
Posted 6/3/08
i don't think anyone has a problem

man now i want some ice cream
Moderator
2796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Japan
Offline
Posted 6/3/08

animelover_02 wrote:


Tatako-san wrote:

yea really...........does anyone like ice cream?

*appears in the wind* i want one a strawberry one pls, i need something cool n nice n ice cream fits that oh btw can i trespass for a while???


y not
Posted 6/3/08
YAY lol so how are u guys doing over here
Moderator
2796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Japan
Offline
Posted 6/4/08
there's lik nothing to talk about...except 4 ice cream
Posted 6/4/08
hey um should we get off the subjest about ice cream i know its good but ......
Creator
22023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / osu
Offline
Posted 6/4/08
it has ice lol
Posted 6/4/08
hmm lets see how bout..um if you could have any ice power what would it be?
Creator
22023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / osu
Offline
Posted 6/5/08

megamanZ95 wrote:

hmm lets see how bout..um if you could have any ice power what would it be?


daiguren hyourinmaru
Posted 6/5/08

Sync_the_Tempest wrote:


megamanZ95 wrote:

hmm lets see how bout..um if you could have any ice power what would it be?


daiguren hyourinmaru


no fair..you stole me idea

Creator
22023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / osu
Offline
Posted 6/5/08

megamanZ95 wrote:


Sync_the_Tempest wrote:


megamanZ95 wrote:

hmm lets see how bout..um if you could have any ice power what would it be?


daiguren hyourinmaru


no fair..you stole me idea



well toshirou's my most fave anime character in the world
Posted 6/5/08
lol if i have an ice power i would invent my own technique that's different from any other technique and more powerful
Member
5493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in yuri hell
Offline
Posted 6/5/08
hmm,love winter,love snow,love ice,love white color...so i'm ice angel
Member
4644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 6/7/08
wish snow falls in my country here
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.