First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Fahrenheit's confess to the media people !
22240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore ! (:
Offline
Posted 5/29/08
Kakaka, i enjoyed this. Thanx for sharing ! :D

Oh ohhhh i love cookies & cream too ! yeaaa aaron lets build our own company together ! :p

And Jiro is hilarious, " i want 12 kids ! mine is bigger than yours." LOL. Aaaand, he've been dating ?? WHOA.


Where do you get this from btw ?


3413 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / phillipines
Offline
Posted 5/29/08
oh chun......dont hope...ella is there...hehe....just opinion..hehe

CHUNELLA rocks!~
Posted 5/29/08
12 kids ? that's a lot for jiro. haha.
many girls will be coming after him if that's the case.
haha. hilarious. i love jiro and aaron.
in this interview, aaron's world seems to drowning in a bucket of ice cream.
hehe.
11816 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Coventry, England
Offline
Posted 5/29/08
Aww.. how sweet!
1428 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / philippines
Offline
Posted 5/29/08

sleeqyLisa wrote:

Kakaka, i enjoyed this. Thanx for sharing ! :D

Oh ohhhh i love cookies & cream too ! yeaaa aaron lets build our own company together ! :p

And Jiro is hilarious, " i want 12 kids ! mine is bigger than yours." LOL. Aaaand, he've been dating ?? WHOA.


Where do you get this from btw ?




it's from blogger.com
1335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/29/08
aww thats so cutee! Fahrenheit is totally awesomee! xD
1855 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 5/29/08
i'm calvin's right one.. and his future..hahah..
*addicted to Calvin*
317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Mango Tree
Offline
Posted 5/29/08
Ahhh! Not to worry Jiro, I'm waiting for you!!
1934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California
Offline
Posted 5/29/08
cute interview funny about the number of kids
Posted 5/29/08
wow..
759 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Brazil
Offline
Posted 5/29/08
aaron is sooo CUTEEE!!
2267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / nowhere.
Offline
Posted 5/29/08
hahaha...awww...aaron! so kawaii!! =D i luv cookies n cream icecream..lol and dozen of kids..dang...that's alot...lol...
2375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / PH
Offline
Posted 5/29/08

12 kids for jiro

i can't stop laughing
Posted 5/29/08
Awe, their so cute!

Rofls 12 kids!
628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
47 / F / In United States...
Offline
Posted 5/29/08
Omg. Thanks for sharing this!! It
was terribly CUTE.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.