First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply 10 Questions
Member
7675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / lost -.-
Offline
Posted 12/27/08
he is soooo cute i have balck hair ^_______^ yay lol
Member
1121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 1/1/09
OMG WOOOOOOW The <3 thing was funny because I do that in all my messages to people on my phone too lol too cool and just like me I fear those things. When I moved to my new home last year, I saw one for the first time and the thing had its arms at me and I was like GAAAAAH and went running screaming lol. Some 18 year old I am....and yes I too wish I had black hair
Member
22896 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Asia
Offline
Posted 1/29/09
hooray, i have black hair!!!

and as for his weakness..i still can't get it

thanks for sharing this one..because of this..i loved him more..

love his personality and hope that i can meet him..
Member
151 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Wonderland =)
Offline
Posted 2/26/09
My black hair is just a color xD In reality i'm brown curly haired xD But i'm not hopeless ^^' (I shouldn't dream too much xD)
Posted 3/12/09
Yay, I have black hair!!!!!! He's so kawaii!!!!!! I love him so much!!!!!!
I love the fact that Harumacchi and I born in the same year (1990) and of coarse, I am 3 months younger than Harumacchi.
I love his personalities and I too wish that I can meet him one day. So lucky for the fan that have met him.
Harumacchi, aishiteru yo!!!!!
Member
34341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 3/21/09
i dont have black hair but it sometimes looks like black hair (like in the dark lol)
Member
30 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 6/30/09 , edited 6/30/09
To me Black Hair? CHECK
Wise? Slight check(not as wise as genius)

hehehehe

I like his attitude towards the interview, promise!he seems like the one I'm looking for....


hahahahaha
Member
6803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/15/09
My hair looks black but it's actually a dark dark brown. I plan on dying black though. ^^; lol

He's very interesting.
Member
31 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Indonesia
Offline
Posted 10/8/09
miura-san, i was the girlfriend you seek.
i have black hair

OMG, you are so cuteeeee
Member
8247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/23/10
lol his weakness is a female mantis? haha as in the Praying mantis? The insect! lmao he's too cute!

Whooo asian w/ black hair ftw!
Member
15 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Belgium
Offline
Posted 7/26/10
ah , i'm blonde --'
haruma is cutee ^^'
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.