First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Do you think Sasuke will be cheerful and happy...
798 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 5/31/08
no because if itachi didnt kill the uchiha they would have been idiots and try to take over the village in turn creating a fourth ninja war as madara explained, do you really thank sasuke would have been cheerful and happy with that going on. sasuke was just unlucky either way hes life would have turned out to be shit.
5453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / above u!
Offline
Posted 5/31/08
you all who love naruto SUCKSSSSSSSSSSSSS
358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / The Moon
Offline
Posted 6/1/08
Etto... Well the author of the anime was saying in one of she's interview, that she really love Sasuke and she will make him the principal personaje in the anime( mostly the next episodes would be more with Sasuke )... i don't really remember everything that she sayed...but if you want to read the interview...search on google...You should be able to find it...because it was very discussed ..
23 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/1/08

Moonlightmegumi wrote:

...if only Itachi didnt killed the clan? And told him earlier before killing the clan what he's planning all along?

Well, I read the manga and I noticed that Sasuke's always smiling and joking around his brother. So is there a possibility that Sasuke could be like Naruto (scratch out Naruto's irritating yelling), cheerful and always happy?


23 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/1/08
im guessing if itachi didnt kill the clan, ya sasuke would have been happy with his life. he would be smiling and being happy eveyday, but not like naruto - sasuke will be happy in a cool way
63 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 6/1/08
nnnnno suseke going to crash konoha and i think that naruto can't chages the plan of suseke know the avenge of his clan for so long and killing his brother is nothing but regret
867 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / doon sa sulok
Offline
Posted 6/2/08
no because he will always find another thing to avenge every time...

and he has this issues!

(emo)

haha
Member
741 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / england
Offline
Posted 6/2/08
omg i can just imagin sasuke as a kind man lol hmmmm sounds amazing it would suit him better although i like him how he is at the moment cuz it makes him look like a bad boy and plus most of the girls might not of liked him if he was kinder
16929 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / florida
Offline
Posted 6/2/08

DevilWolf wrote:

nah, sasuke = happy is like hinata = bad girl. =O (pretty much not going to happen.)


i agree..

LOL! just reading the title of this thread made me laugh. ..cheerful? NO. happy? ..i mean, it would be nice if he did, but i don't see it happening. maybe in the few seconds before he dies (not a spoiler, hypothetical), yeah, he would do something lke that. but it was hard enough getting a smile out of him before he turned bad, so don't count on it. not even after he kills his brother (again, hypothetical - i don't read the manga)...but who knows really..
Posted 6/5/08 , edited 6/5/08
no his gone insane......
Member
806 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/5/08 , edited 6/5/08
I don't think Sasuke will ever be happy

if you wanna know why just read the manga "the talk" between Sasuke Uchiha and Madara Uchiha (Tobi)

Itachi Uchiha had his reasons for killing the Uchiha clan
Member
1549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Well, from here,...
Offline
Posted 6/5/08
HAHHAHAHAHAH!! well of course. he's the very picture of happiness and sunshine.
Posted 6/7/08
Yeah, well I think he'll be happy soon.... Cause when you're happy, you are gay...
184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / anime world
Offline
Posted 6/7/08
hmmm..... Sasuke cheerful and happy????

<think!!!> <think again!!!> <imagining sasuke!!!>

next question plsss....!
Member
622 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 6/7/08
i dont really think so.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.