First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Age and height?
Member
272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / a place where lov...
Offline
Posted 5/31/08

icesk8nancy wrote:


ayakate101 wrote:


icesk8nancy wrote:

i'm 14, and 5'1 which is aboutt....*scratches head*...155cm. lol i was always the short one *sigh*


don't be sad... im also 14 and 5'1 in height...


woow, we'll be short together ^^. cuz short girls have more fun, rite?



have more fun???! how???
Member
7347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / zendonesien
Offline
Posted 5/31/08
mine is 172cm, and i'm 15, but i don't think i'm taller than yuuto but YES! i'm taller tha yamachan!
i hate it! why i can't be shorter? at least i'm not taller than my dad, yet
Member
510 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Binan, Laguna
Offline
Posted 6/1/08
i'm 14! (turning 15 this june) and my height is 156cm!
Member
510 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Binan, Laguna
Offline
Posted 6/1/08

hokageninaruto wrote:

i'm 14 & 156 cm tall.




...i feel soo short rite now...


LOL! dont be sad! we're just the same! (atleast, we are shorter than ryo-chan!)

Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 6/1/08

rurusuza_xoxo wrote:

mine is 172cm, and i'm 15, but i don't think i'm taller than yuuto but YES! i'm taller tha yamachan!
i hate it! why i can't be shorter? at least i'm not taller than my dad, yet





LoL
you're the tallest among Yamada fangirls here!! ^-^
I wanna be as tall as you!! ^-^
Member
7347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / zendonesien
Offline
Posted 6/1/08

hsj9392 wrote:

LoL
you're the tallest among Yamada fangirls here!! ^-^
I wanna be as tall as you!! ^-^


yeah, and that's why i don't like it.. if i can switch body, i wanna switch with chinen!
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 6/1/08

rurusuza_xoxo wrote:


hsj9392 wrote:

LoL
you're the tallest among Yamada fangirls here!! ^-^
I wanna be as tall as you!! ^-^


yeah, and that's why i don't like it.. if i can switch body, i wanna switch with chinen!




what??
you're lucky!!
I wanna be as tall as you!!
you know!! ^-^
Member
2920 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 6/1/08
omg why is everyone so tall? 0.o i'm 13 turning 14 this august and i'm only like around 5'1,5'2--- 157cm
Member
5272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / earth
Offline
Posted 6/1/08
*smokes coming out of my ear*

WTFH?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!

i am so mad.....

you are all so tall! i'm the shortest here. i promise.

i'm 152 cm. 152. 152

COME ON?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?! what the F****** Hell?!!?!?!
Member
7347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / zendonesien
Offline
Posted 6/1/08
hsjchan : let's switch! hahaha
jally23: how old are you?
Member
5272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / earth
Offline
Posted 6/1/08 , edited 6/1/08
i'm 13. rurusuza_xoxo..... what should i do to be as tall as you??? i'm desperate for your advice. :((
Member
7347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / zendonesien
Offline
Posted 6/1/08
wow, than you have the same problem like chii! how about to drink 2 bottles of milk and eat some vitamins? i don't know why i can be this tall, but, as far as i remember, i always drink 2 bottles of milk everyday! xD i love milk! or, how about if we switch body?
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 6/1/08
awwwwwww..
I don't drink milk!! ^-^
Member
5272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / earth
Offline
Posted 6/1/08
haha! my tall friend also gave me an advice that to drink 2 glasses of milk a day. but i think i don't follow it and i also drink vitamins for growing height but i don't find it effective. maybe because i don't take it daily. o.O. haha! let's just switch body. haha!
Member
7347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / zendonesien
Offline
Posted 6/1/08
*try to find machine to switch body* hmmm.... where i can find it anyway? haha
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.