First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Character Guessing Game # 9
41113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/3/08

han3446 wrote:

sa chuusou?


nope ,

the guessing game is over now since the right answer was guessed , if you want to see the right answer please go to the first post
41113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/3/08

anime_ninja13 wrote:

Kourin


nope ,

the guessing game is over now since the right answer was guessed , if you want to see the right answer please go to the first post
41113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/3/08

karupikafuji wrote:

is it the guy who was in prison with sa kokujun?? it was his father or something...


nope ,

the guessing game is over now since the right answer was guessed , if you want to see the right answer please go to the first post
41113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/3/08

animelover_02 wrote:

Shiba Jin???
i think its wrong but oh well


lol yeah that's the right answer but too bad someone guessed it before you though lol
Honorable Member
2182 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / philippines
Offline
Posted 6/3/08

lilaznxgirl wrote:


r_y_u_u_r_e_n wrote:

shiba jin?


yeah you got right =] , your just playing for fun or you wanna request something ? oh yeah and making you a honorable member might take a while since it's hard looking through the member's list x_x


Shape:
[ ] square
[ x] rectangle
[ ] sky scraper(tall and skinny)
[ ] circle
[ ] heart
The shape size (Note: the sizes are just what I think how big they're suppose to be)
width=" " height=" " (just put in the number between the quotations if you know the sizes for it)
[ ] small
[x ] medium
[ ] large
Image Colors:blue, purple
Image Words/Quote:welcome to my profile!.....with the quote:A Genius Can't Better A Hardworking Man
Image Effects: ( I might not be able to do all effects though =P)
Image Brushes:[x] yes [ ] no (Brushes is like designs for example like swirls,sparkles,etc.)

the image would be: ryuuren and shuuei
41113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/3/08

r_y_u_u_r_e_n wrote:


lilaznxgirl wrote:


r_y_u_u_r_e_n wrote:

shiba jin?


yeah you got right =] , your just playing for fun or you wanna request something ? oh yeah and making you a honorable member might take a while since it's hard looking through the member's list x_x


Shape:
[ ] square
[ x] rectangle
[ ] sky scraper(tall and skinny)
[ ] circle
[ ] heart
The shape size (Note: the sizes are just what I think how big they're suppose to be)
width=" " height=" " (just put in the number between the quotations if you know the sizes for it)
[ ] small
[x ] medium
[ ] large
Image Colors:blue, purple
Image Words/Quote:welcome to my profile!.....with the quote:A Genius Can't Better A Hardworking Man
Image Effects: ( I might not be able to do all effects though =P)
Image Brushes:[x] yes [ ] no (Brushes is like designs for example like swirls,sparkles,etc.)

the image would be: ryuuren and shuuei


oh okay , ill send it to you through a pm when im done with it , it will be done by the end of this week
Honorable Member
2182 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / philippines
Offline
Posted 6/3/08

lilaznxgirl wrote:


r_y_u_u_r_e_n wrote:


lilaznxgirl wrote:


r_y_u_u_r_e_n wrote:

shiba jin?


yeah you got right =] , your just playing for fun or you wanna request something ? oh yeah and making you a honorable member might take a while since it's hard looking through the member's list x_x


Shape:
[ ] square
[ x] rectangle
[ ] sky scraper(tall and skinny)
[ ] circle
[ ] heart
The shape size (Note: the sizes are just what I think how big they're suppose to be)
width=" " height=" " (just put in the number between the quotations if you know the sizes for it)
[ ] small
[x ] medium
[ ] large
Image Colors:blue, purple
Image Words/Quote:welcome to my profile!.....with the quote:A Genius Can't Better A Hardworking Man
Image Effects: ( I might not be able to do all effects though =P)
Image Brushes:[x] yes [ ] no (Brushes is like designs for example like swirls,sparkles,etc.)

the image would be: ryuuren and shuuei


oh okay , ill send it to you through a pm when im done with it , it will be done by the end of this
week

sure

Posted 6/3/08

lilaznxgirl wrote:


animelover_02 wrote:

Shiba Jin???
i think its wrong but oh well


lol yeah that's the right answer but too bad someone guessed it before you though lol


then i have bad luck! lol
41113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/4/08

animelover_02 wrote:


lilaznxgirl wrote:


animelover_02 wrote:

Shiba Jin???
i think its wrong but oh well


lol yeah that's the right answer but too bad someone guessed it before you though lol


then i have bad luck! lol


lol maybe
Posted 6/4/08

lilaznxgirl wrote:


animelover_02 wrote:


lilaznxgirl wrote:


animelover_02 wrote:

Shiba Jin???
i think its wrong but oh well


lol yeah that's the right answer but too bad someone guessed it before you though lol


then i have bad luck! lol


lol maybe


but anyways i just did this for fun and that was my first guess n first time participating in any guessing game here so i guess i don't really have that bad of a luck
41113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/4/08

animelover_02 wrote:


lilaznxgirl wrote:


animelover_02 wrote:


lilaznxgirl wrote:


animelover_02 wrote:

Shiba Jin???
i think its wrong but oh well


lol yeah that's the right answer but too bad someone guessed it before you though lol


then i have bad luck! lol


lol maybe


but anyways i just did this for fun and that was my first guess n first time participating in any guessing game here so i guess i don't really have that bad of a luck


oh well thats good then
Posted 6/4/08
yup it is lol
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.