First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply ゜⌒☆ {Request} Membership Cards!
Posted 5/31/08

anime_kitty08 wrote:

Username: anime_kitty08
Nickname: Sara
Date of Birth: June 7
Favorite Anime: Vampire Knight
Randomness: 10/10
Gender: Female
Your choices: 4th choice^_^
Picture: The second girl^_^

Thanks for the wait! :D

5051 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Japan & SG :>
Offline
Posted 5/31/08
Username: UchihaxHyuuga
Nickname: Suzuka
Date of Birth: 4th April
Favorite Anime: ALL THE SAME =)
Randomness:10/10 =D
Gender: GIRLIEE <3



1st choiccceee pweaseee >_<
Member
31711 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / dying from school
Offline
Posted 5/31/08 , edited 5/31/08
Username: SMILEE716!
Nickname: TINA AND TEESMILE
Date of Birth: JULY 16, 1996
Favorite Anime: AZUMANGA DAIOH (CANT SPELL)
Randomness:(0-10) 10/10!
Gender: GIRL!



GIVE ME THE BACKROUND THAT WOULD LOOK GOOD WITH IT!
I WISH THERE WAS MORE LOL!
Posted 5/31/08

UchihaxHyuuga wrote:

Username: UchihaxHyuuga
Nickname: Suzuka
Date of Birth: 4th April
Favorite Anime: ALL THE SAME =)
Randomness:10/10 =D
Gender: GIRLIEE <3



1st choiccceee pweaseee >_<


Done!
Posted 5/31/08

smilee716 wrote:

Username: SMILEE716!
Nickname: TINA AND TEESMILE
Date of Birth: JULY 16, 1996
Favorite Anime: AZUMANGA DAIOH (CANT SPELL)
Randomness:(0-10) 10/10!
Gender: GIRL!



GIVE ME THE BACKROUND THAT WOULD LOOK GOOD WITH IT!
I WISH THERE WAS MORE LOL!

Done!

5051 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Japan & SG :>
Offline
Posted 5/31/08

sandynator wrote:


UchihaxHyuuga wrote:

Username: UchihaxHyuuga
Nickname: Suzuka
Date of Birth: 4th April
Favorite Anime: ALL THE SAME =)
Randomness:10/10 =D
Gender: GIRLIEE <3



1st choiccceee pweaseee >_<


Done! :D



sugoku kawaii~~ arigatouu !!!!
Posted 5/31/08

UchihaxHyuuga wrote:


sandynator wrote:


UchihaxHyuuga wrote:

Username: UchihaxHyuuga
Nickname: Suzuka
Date of Birth: 4th April
Favorite Anime: ALL THE SAME =)
Randomness:10/10 =D
Gender: GIRLIEE <3



1st choiccceee pweaseee >_<


Done! :D



sugoku kawaii~~ arigatouu !!!!

Thankies :3 I was gonna use some yellow brushes but..It didn't match o_o

Posted 5/31/08
Username:Goldenkiss
Nickname:Ranie
Date of Birth:October 13
Favorite Anime:Shugo Chara
Randomness:10/10
Gender:Female
Your choices:3rd card plz~ ;D


Posted 5/31/08

goldenkiss wrote:

Username:Goldenkiss
Nickname:Ranie
Date of Birth:October 13
Favorite Anime:Shugo Chara
Randomness:10/10
Gender:Female
Your choices:3rd card plz~ ;D




Here is your membership card! =]


Posted 5/31/08
Username: xbrowniexcrumbsx
Nickname: Tawnie
Date of Birth: May 29, 1993
Favorite Anime: Chobits & Love Hina
Randomness: 10/10
Gender: Female
Your choices: 2nd one please with the green

Picture : can you just get the head ^ ^ thx sandayyy

Posted 5/31/08

xbrowniexcrumbsx wrote:

Username: xbrowniexcrumbsx
Nickname: Tawnie
Date of Birth: May 29, 1993
Favorite Anime: Chobits & Love Hina
Randomness: 10/10
Gender: Female
Your choices: 2nd one please with the green

Picture : can you just get the head ^ ^ thx sandayyy


Here you go!:D

Posted 5/31/08
Username: karin-chan123
Nickname: real name is Mary, nick name is mar-mar o__o
Date of Birth: January 7th
Favorite Anime: umm....danngg i have a lot, 4 now i'm gonna say ouran high school host club
Randomness:(0-10) lmao i'd say 8/10
Gender: female yo!!!

i'll have the 2nd 1, the green 1!! ^^
Posted 5/31/08
Username:hoshina_utau01
Nickname:Shinku-chan
Date of Birth:October 28
Favorite Anime:Shugo Chara
Randomness:10/10
Gender:Female
Your choices:~First choice~


Don't steal it!!!!!!!!
Member
5528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / back in the real...
Offline
Posted 5/31/08
Username: yukki556
Nickname: shaira
Date of Birth: 21 Feb
Favorite Anime:Daa! Daa! Daa!
Randomness:10
Gender:Female
Your choices:First one onegai.......
onegai pm me when its done.......
pic: i knoe lame but i like it soo plz put it in!!!!
Member
2568 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / philippines. ..
Offline
Posted 5/31/08

sandynator wrote:


croobie_09 wrote:

Username: croobie_09
Nickname: trizze
Date of Birth: dec 14, 1994
Favorite Anime: yucie and bokura ga ita
Randomness: 8/10
Gender: female
your choice: last design. ..

pic:


Here you go!



ahm.. .thnks for that mem card. ..but i wrote "bokura ga ita". ..at my mem card. ..the written "bokura ga ita" became "bokura da ita'',, ,but if you are busy.. .it's okay for me that you will not edit it anymore. ..thnks again.. .
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.