First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Best Black Video Game Character
Posted 6/3/08

h4x0rz wrote:


vittoriano wrote:


h4x0rz wrote:


vittoriano wrote:

CJ's ok, but still... Stereotypical thug. My best friend is an African American. He can't stand a lot of the characters in games, due to them being stereotypes. I kind of know what he feels like, every Italian in movies or games tend to be mobbed up sociopaths.


it doesnt help when your avi propogates that stereotype,eh? :P



Well, He's Japanese, compassionate and an EX-gangster


but with your name and his open-collar-on-a-white-suit style(plus that pic doesnt look even remotely japanese) makes you look like one of CR's made men. :P



Well, you got me But,Hey, I said mobbed up sociopaths... ...I'm no sociopath
904 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / The New Kingdom
Offline
Posted 6/3/08
CJ is a stereotype but he's pretty cool lol.
11685 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / USA (Miami, FL)
Offline
Posted 6/3/08
I always did like Balrog from the Street Fighter series.
Posted 6/3/08
raven from tekken five/ only one i've played with besides every sports game besides hockey
Posted 6/3/08
COLE TRAIN FRM GEARS OF WARRR yesssssssssssss
Posted 6/3/08

h4x0rz wrote:


vittoriano wrote:


h4x0rz wrote:


vittoriano wrote:

CJ's ok, but still... Stereotypical thug. My best friend is an African American. He can't stand a lot of the characters in games, due to them being stereotypes. I kind of know what he feels like, every Italian in movies or games tend to be mobbed up sociopaths.


it doesnt help when your avi propogates that stereotype,eh? :P



Well, He's Japanese, compassionate and an EX-gangster


but with your name and his open-collar-on-a-white-suit style(plus that pic doesnt look even remotely japanese) makes you look like one of CR's made men. :P


I think a guy from a yakuza game should look something like that, besides Japanese people made the game lol.
14767 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ★
Offline
Posted 6/4/08
lol.. xD i thought this thread is about the video game "Black"


~sorry.. x3
1177 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Canada/SK
Offline
Posted 6/4/08

PrincessYume wrote:


Chenj wrote:


tanyuj wrote:

I liked CJ, from san andreas.
red guards in Morrowind were cool.
hmm..
hey look, resident evil 5..

'nuff respect.


ROfl you get to shoot Africans~


how is that funny?


i dont think its funny. cause i think this game can be racist towards africans. i would feel bad if the zombies were asians
Posted 6/4/08

Chenj wrote:


PrincessYume wrote:


Chenj wrote:


tanyuj wrote:

I liked CJ, from san andreas.
red guards in Morrowind were cool.
hmm..
hey look, resident evil 5..

'nuff respect.


ROfl you get to shoot Africans~


how is that funny?


i dont think its funny. cause i think this game can be racist towards africans. i would feel bad if the zombies were asians :(


It's cool, you were already shooting hispanic people last time, I think it would be nice if they introduced a new african character though, because in RE4 spanish guy dies, white people live, with a Asian tagged on : P
3468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Lost
Offline
Posted 6/4/08 , edited 6/4/08
Hahaha, can't believe I forgot 'bout this guy

General Leo from Final Fantasy III on the SNES





I found this out YouTube:

Final Fantasy 3/6 General Leo
http://www.youtube.com/watch?v=9ennJFXMvVI
865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / under a mushroom
Offline
Posted 6/4/08
i thought this thread is about the FPS "Black" in the PS2
Posted 6/4/08

looneylovegood wrote:

i thought this thread is about the FPS "Black" in the PS2


I hated that game, the gunplay was bad, you would like shoot people and they would act like they were freakn bullet proof vest, just getting hit around from assualt rifle fire, not very fun when your enemys are bullet absorbers
Posted 6/4/08
"Black" was gun porn
865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / under a mushroom
Offline
Posted 6/4/08

dmitsuki wrote:


looneylovegood wrote:

i thought this thread is about the FPS "Black" in the PS2


I hated that game, the gunplay was bad, you would like shoot people and they would act like they were freakn bullet proof vest, just getting hit around from assualt rifle fire, not very fun when your enemys are bullet absorbers




what's th matter??too hard for ya???


just kiddin man,,,i noticed that too i,,but still i liked it very much...
Posted 6/4/08

looneylovegood wrote:


dmitsuki wrote:


looneylovegood wrote:

i thought this thread is about the FPS "Black" in the PS2


I hated that game, the gunplay was bad, you would like shoot people and they would act like they were freakn bullet proof vest, just getting hit around from assualt rifle fire, not very fun when your enemys are bullet absorbers




what's th matter??too hard for ya???


just kiddin man,,,i noticed that too i,,but still i liked it very much...


lol nah what i meant was it just wasn't visually pleasing to shoot something and its like "meh" I prefer Half Life 2...dunno if they came out around th same time but w/e
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.