Created by LILDJ14
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Do you have a facebook?
23125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / Are you ready for...
Offline
Posted 6/29/08
Yea
5319 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 6/29/08
no
406 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / California
Offline
Posted 6/29/08
nope. gotta myspace (dont really use it tho)
2820 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Guess where~
Offline
Posted 6/29/08
no, dont feel like getting one
1537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Cebu, Philippines
Offline
Posted 6/30/08


Yes! facebook is much better than friendster
23807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Southeast Asia
Offline
Posted 6/30/08
nope i don't, i'll check it first... is it necessary?
Posted 6/30/08

Gundam-Dude wrote:

Indeed I do. I won't provide info though. You'll have to somehow find it, rofl.


Look up Patrick Du, and look for a gay picture.
1946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
101 / F / Ji Sung's dreams!
Offline
Posted 6/30/08
<---------- Facebook addict. I ke facebook better than hi5 and myspace.
1954 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F
Offline
Posted 6/30/08
yupyup :]
10229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / spacing out looki...
Offline
Posted 6/30/08
no, i dont like it
16857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / On Cloud 9 with A...
Offline
Posted 6/30/08
Yup
16861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / M / aracdia
Offline
Posted 6/30/08
yea
2680 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Ivalice
Offline
Posted 6/30/08
Nope
1058 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Earth,North Ameri...
Offline
Posted 7/2/08
yeah but i don't use it ill save it so i can use in 2 years
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.