First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
ichi rittoru no namida on gma??
Member
246 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 6/14/08
i think it's best if ABS do the dubbing like many others have said.
i'm soo Happy that most of us really like it to be shown in abs.
coz it'll surely be a hit to many people unlike if they'll show it to GMA. hehe!
and they'll be inspired, like me.. hehe!
anyways, they better show this in high quality either in ABS or GMA coz i really LOVE this drama! *teary eyes

but i haven't seen any commercial at GMA at all..
so where did you get this rumors then?! ehe..ehem!
31617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/23/08
Ahh. It will not be the same as the original one!!!! NO WAY NO WAY!!!
Why does the Philippines always copyright great dramas??
They suck at dubbing!!!
Member
1211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Malabon City
Offline
Posted 7/1/08
REALLY??? HOPE THEY GIVE JUSTICE TO THIS DRAMA, BECAUSE IF NOT.... I WILL HUNT THEM DOWN... HAHAHAHAHA
Member
1038 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 7/5/08
NO WAY...

i think it'll be better if abs-cbn dub it..
Member
1116 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / milky way galaxy
Offline
Posted 7/11/08
O-M-G-!
if GMA shows and dubs this i wud hate them 4 ever!
ABS CBN does better in dubbing stuff...i juz hope GMA is not serious...
dis drama really made me cry evn tho im cold hearted

did dey rily show hana kimi japan in GMA? man! i luv HK JAPAN...
but i bet dey juz messed all d voices...
dey should just sub it so d viewers will learn how 2 read fast too
1295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / somewhere
Offline
Posted 7/12/08
ew. WHY GMA?? GMA SUCKS!!!
Posted 7/12/08
OH no!! xD i hope they wont air it here in the phil.
my crush looks like ryo..but more handsome..hahah! xD
mas mdming magkakacrushhhhh! sheeet xD
just dont mind that!! ahahhaha!!
i mean they WILL SUPER RUIN IT!!
cut cut cut the story..
and dubbed it arghhh!
Member
3894 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Calgary, AB
Offline
Posted 7/25/08
why do you guys hate GMA so much?
not that i'm pro-GMA or something.. im actually pro- abs-cbn :D
Member
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29
Offline
Posted 7/27/08
i would be glad to GMA or ABS will gonna air it. As long as this series will be aired in the philippines


BTW...i made an mv of this in youtube. im sry but i cant upload it here in CR dunno why. and also i think it will ruined the quality of it. Hope you check this out http://www.youtube.com/watch?v=qdHPtyuAgdU
Thanks
Member
84 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / under your bed
Offline
Posted 8/2/08 , edited 8/2/08
lol really? GMA's gonna be doing this?...I see the murder of this series...ROFL...I also see title change...something like 1 gallon of gas or 1 teaspoon of saliva.
14395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / the great northwest
Offline
Posted 8/5/08
huh? i dont get it wats gma? is it another drama?
3914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Japan (Quezon Cit...
Offline
Posted 8/7/08

starnight18 wrote:

huh? i dont get it wats gma? is it another drama?


GMA is a TV network here in the Philippines. ^.^
Member
701 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Cavite,Philippines
Offline
Posted 8/22/08
f its gonna be shown in the phils..better not dub it...to preserve the essence...although a lot may not understand it...ts better the way it is....
Member
701 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Cavite,Philippines
Offline
Posted 8/22/08
if its gonna be shown in the phils..better not dub it...to preserve the essence...although a lot may not understand it...its better the way it is....
Member
1211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Malabon City
Offline
Posted 8/26/08
oh my god... if gma station will ruin this drama and cut all the wonderful scenes i'll hunt them.....
just like what they did on the hana kimi japan, they air it but they cut half of the beautiful scenes and they quickly finish it.....
have pity!!!!!!!!!!!!!!!!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.