First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Calvin Chen/Chen Yi Ru
1418 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 6/11/08



^
^
Haha! Look at his face ^
2592 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Las Vegas, Nevada
Offline
Posted 6/11/08
yay>> killer smile...and cute dimples as well....
69 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / philippines
Offline
Posted 6/11/08
my fwend lovee him.. but me
definitely not..
21531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/11/08
he's fine with me !only like his smile tough :w00t: !!
22240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore ! (:
Offline
Posted 6/11/08
Ohh, he has dimples ?? I never realized that.


Okay people, besides his smile what else the reason you like him ? Hahahh. Almost 99% said his smile. There must be other reasons right ?
15878 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 6/11/08
he is favorite Fahrenheit member i love his sweet voice ahahahahhaha but i hate his voice in romantic princess in filipino dubbed
703 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / ny
Offline
Posted 6/11/08
yeah hes cool ^^
hes funny too lol
12076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Taemin's House
Offline
Posted 6/11/08
he kinda looks like matsumoto jun.. lolz..

anyway, ilove his role in romantic princess..buti dontlikt the way they dubbed his voice.
Posted 6/11/08
oh i love him.he used to be my least favourite fahrenheit member, but after looking at his interviews and stuff, i totally fell for him his killer smile............ (:
1522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / USA
Offline
Posted 6/11/08
favorite Fahrenheit member!!!
42 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / KL
Offline
Posted 6/11/08
he has the japanese look. cute ~
17397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Im Lost
Offline
Posted 6/11/08
i wanna kiss him
3243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 6/16/08

MeLovesYouu wrote:

Looks like Jun Matsumoto.
Thats why I like him :]
Jun Matsumoto was my very FIRST asian obsession.


yeeeeeeesssssss! he's kinda like matsujun

3243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 6/16/08
Calvin's way better than Wu Chun. oh, who says he's way better than chun.?
Posted 6/16/08
he's smile...i fell for it.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.