Created by happy_princess
First  Prev  1  2  3  Next  Last
who do u think is betta singer and looks better?
651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / sumwere n dramaland
Offline
Posted 6/5/08
I was jux wonderin cuzz mah friends were arguing over dis 4 awhile now...
in mah opinion-Wang Leehom is a betta singer and looks betta
wats ur opinion?

Jay Chou


Wang Leehom
680 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 6/6/08
okay, first of all, nobody likes jay because he is "good looking", 'cause he's really not. he's talented, but not good-looking. so, leehom is definitely more attractive. (:

as for singing... if you mean with a melody as in not rapping, then again leehom because... well he just is. haha.

that said, however, they are BOTH very talented musically . though i like leehom a lot better. <3
80741 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Poland
Offline
Posted 6/7/08
Wang Leehom
11816 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Coventry, England
Offline
Posted 6/7/08
Jay Chou.
147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / China
Offline
Posted 6/7/08
wang leehom...by a lot. i can see why people like jay zhou, i just don't like him that much. i find leehom's music just more interesting and diverse than jay zhou. though i don't find either of them THAT attractive...so leehom wins for me.

that and my boyfriend always sings leehom's songs at KTV... usually sings the love songs to me <3 so i'm completely bias
3258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Lala Land
Offline
Posted 6/7/08
definitely leehom.
he wins not only in looks but vocals and also his music as well.
jay chou is getting boring.
but i'm a fan of neither actually.
1410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 6/7/08
iDk da 2nd person.
i honestly don't think Jay Chou lo0ks go0d.
But his piano skills make him lo0k hottt. ^_^
3681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore
Offline
Posted 6/14/08
Jay Chou!
3450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 7/7/08
jay chou's more talented. he can compose and everything.
I don't find either attractive though.
3648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 7/7/08
Do you purposely spell like you're retarded or are you not a native English speaker? For your sake, and for the sake of the English language, I hope you aren't a native English speaker.


4286 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♥♥♥♥♥♥♥
Offline
Posted 7/7/08

happy_princess wrote:

I was jux wonderin cuzz mah friends were arguing over dis 4 awhile now...
in mah opinion-Wang Leehom is a betta singer and looks betta
wats ur opinion?

Jay Chou


Wang Leehom


jux?
JUX??
JUX ?!?!?!?!
The word you're looking for is
JUST.
holy shit.
2031 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Melbourne Australia
Offline
Posted 7/7/08

x-bellezza wrote:


happy_princess wrote:

I was jux wonderin cuzz mah friends were arguing over dis 4 awhile now...
in mah opinion-Wang Leehom is a betta singer and looks betta
wats ur opinion?

Jay Chou


Wang Leehom


jux?
JUX??
JUX ?!?!?!?!
The word you're looking for is
JUST.
holy shit.


lol relax...=D its a mistake.
no hard feelings man.
4286 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♥♥♥♥♥♥♥
Offline
Posted 7/7/08

kattrang wrote:


x-bellezza wrote:


happy_princess wrote:

I was jux wonderin cuzz mah friends were arguing over dis 4 awhile now...
in mah opinion-Wang Leehom is a betta singer and looks betta
wats ur opinion?

Jay Chou


Wang Leehom


jux?
JUX??
JUX ?!?!?!?!
The word you're looking for is
JUST.
holy shit.


lol relax...=D its a mistake.
no hard feelings man.


I don't think it IS a mistake.
Also, my post wasn't directed at you, so kindly stfu.
2031 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Melbourne Australia
Offline
Posted 7/7/08

x-bellezza wrote:


kattrang wrote:


x-bellezza wrote:


happy_princess wrote:

I was jux wonderin cuzz mah friends were arguing over dis 4 awhile now...
in mah opinion-Wang Leehom is a betta singer and looks betta
wats ur opinion?

Jay Chou


Wang Leehom


jux?
JUX??
JUX ?!?!?!?!
The word you're looking for is
JUST.
holy shit.


lol relax...=D its a mistake.
no hard feelings man.


I don't think it IS a mistake.
Also, my post wasn't directed at you, so kindly stfu.[/quot

i noe it wasnt directed at me, i jst cant torlerate ppl like u. picking out small mistakes like that.
does really matter? even if its not a mistake, u could have jst brushed it off without commenting on it.
4286 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♥♥♥♥♥♥♥
Offline
Posted 7/7/08

kattrang wrote:


x-bellezza wrote:


kattrang wrote:


x-bellezza wrote:


happy_princess wrote:

I was jux wonderin cuzz mah friends were arguing over dis 4 awhile now...
in mah opinion-Wang Leehom is a betta singer and looks betta
wats ur opinion?

Jay Chou


Wang Leehom


jux?
JUX??
JUX ?!?!?!?!
The word you're looking for is
JUST.
holy shit.


lol relax...=D its a mistake.
no hard feelings man.


I don't think it IS a mistake.
Also, my post wasn't directed at you, so kindly stfu.[/quot

i noe it wasnt directed at me, i jst cant torlerate ppl like u. picking out small mistakes like that.
does really matter? even if its not a mistake, u could have jst brushed it off without commenting on it.


BAWWWW
Yeah, I could've brushed it off.
But I didn't.
Just like you didn't brush off me picking out that mistake.
IT WORKS BOTH WAYS MISSY :3
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.