First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Is Vampire Knight Overrated?
Member
6464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / hell! >:D
Offline
Posted 6/7/08
i like the anime but ill understand in the manga
226 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Singapore
Offline
Posted 6/7/08
yup, definitely overrated.
but To Love Ru is licensed. T_T
Member
908 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / SINGAPORE
Offline
Posted 6/7/08
Nope. i dont think so. its so cool~XD
Posted 6/7/08
Yes...definitely OVERRATED i agree with tanpeishi
give other anime a chance....u vote every single damn episode of vampire knight the crunchiest
one episode is already enough to know its good
27239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / smirk.
Offline
Posted 6/7/08

tanpeishi wrote:

definitely. its the all time crunchiest? give other anime a chance.


I agree with ya Not only that, i definately think its overrated. I have no idea why its a " all time Crunchiest " . The manga is wayy better than the anime, characters look much better in manga. The only thing good is they move.

Member
1330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / England
Offline
Posted 6/7/08
hell yh its overrated it's ok but it cant rly compete with macross frontier and code geass
1859 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / § 団 Literature Cl...
Offline
Posted 6/7/08
it's really obvious. the fanbase is composed of fangirls who have vampire fetish.
10424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ここにいます
Offline
Posted 6/7/08
It is very overrated, whatever overrated means(but I do want to know!!)
Member
680 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Moon
Offline
Posted 6/7/08
yep
27007 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / AUSTRALIA
Offline
Posted 6/7/08

animeche wrote:

Sorry but i dont think so...
I think its really great!


Agree
Member
1330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / England
Offline
Posted 6/7/08

sazaw wrote:

yup, definitely overrated.
but To Love Ru is licensed. T_T


yh cant beleive to love ru is licensed its better then vampire knights and keeps ppl using cr :*(
177 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / The Caribbean
Offline
Posted 6/7/08
lol i think its is , really really overated......
3330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Phoenix, Arizona
Offline
Posted 6/7/08 , edited 6/7/08
Vampire Knight is only good because of the characters, they are much prettier than most other anime. The male vampires also seduces the girls to watch more of the show.
Member
3689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / somewhere.....los...
Offline
Posted 6/7/08
manga>anime
31999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / the gEneSis
Offline
Posted 6/7/08

sledger198 wrote:

it's really obvious. the fanbase is composed of fangirls who have vampire fetish.


haha i was just going to say that. it an anime for the fangirls. lol there r better manga/anime than it like nabari no ou, code geass r2, soul eater (i qoting the 2008 anime since this vk anime comes out in 2008)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.