First  Prev  1  2  Next  Last
Mirai Nikki
7763 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Davao City, Phili...
Offline
Posted 6/8/08 , edited 6/8/08
What do you guys think?
the manga was pretty disturbing for the normal everyday people so many might avoid it like a plague but i sure hell cant wait for it! maybe it will be as bloody as elfen laid.... sweet! but isnt it still on going?
Posted 6/8/08 , edited 6/8/08
yeah... its like higurashi combined deathnote or something..lol

4 those ppl who doesnt know this anime here's the PLOT from wikipedia



TRAILER:
594 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Hungaria (In desp...
Offline
Posted 6/8/08
Lol.It will be nice...phhhh why only fools like him see nad speak with GOD???
Posted 6/8/08
is there an anime for this already?
6636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / call 555-5555 :D
Offline
Posted 6/8/08

ISoulEaterI wrote:

yeah... its like higurashi combined deathnote or something..lol

4 those ppl who doesnt know this anime here's the PLOT from wikipedia





omg, Higurashi and Death Note... together? xDD

and Mirai Nikki sound very interesting.

*adds to "to watch" list*


thanks for the PLOT btw. xD

6636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / call 555-5555 :D
Offline
Posted 6/8/08

Drif7Sc3nE wrote:

is there an anime for this already?


no, but it's coming out this summer I think.

there's a trailor for this in the anime section...
Posted 6/8/08

Zinv72 wrote:


Drif7Sc3nE wrote:

is there an anime for this already?


no, but it's coming out this summer I think.

there's a trailor for this in the anime section...


oh sorry about that. i was to excited for this.. love the manga.. hope its the same for the aniime
Posted 6/8/08 , edited 6/8/08

Zinv72 wrote:


Drif7Sc3nE wrote:

is there an anime for this already?


no, but it's coming out this summer I think.

there's a trailor for this in the anime section...


no prob and tnx
Posted 6/8/08
I didn't find it that disgusting. The most disturbing part about it would be how annoying Yuno is. I'll give the anime a try if I'm not engrossed in something else.
Banned
18448 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / toronto
Offline
Posted 6/8/08
don't get it
19013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
www.crunchyroll.com
Offline
Posted 6/8/08
must see it sooner!
1247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippines
Offline
Posted 6/8/08
i liked the manga for sure, i just hope the anime wouldn't skip too much like other mangas turned to animes.... .......DEUS............
Posted 6/8/08 , edited 6/8/08
i wanna see an animated Deus

deus would be awesome
Posted 6/8/08
Lol..Upload the god damn anime series (if its not licensed).
I need to watch it.
28827 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / -
Offline
Posted 6/8/08
wat is it about?
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.